تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

درخواست نماینده خرمشهر در آستانه‌ سوم‌ خرداد

  • کد خبر : 36
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

نماینده مردم خرمشهر در آستانه سوم خرداد روز آزادسازی این شهر از دولت خواست هیاتی را برای بررسی ورفع مشکلات خرمشهر روانه‌ی این منطقه کند. به گزارش راستا نيوز عبدالله سامری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: برازنده نیست تنها ورزشگاه خرمشهر که به نام شهید جهان آرا مزین […]

نماینده مردم خرمشهر در آستانه سوم خرداد روز آزادسازی این شهر از دولت خواست هیاتی را برای بررسی ورفع مشکلات خرمشهر روانه‌ی این منطقه کند. به گزارش راستا نيوز عبدالله سامری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: برازنده نیست تنها ورزشگاه خرمشهر که به نام شهید جهان آرا مزین شده هنوز مخروبه بماند و جوانان این شهر در زمین‌هایی که آثار بمب‌های شیمیایی در آن وجود دارد تمرین کند. وی خطاب به حسن روحانی گفت:

آقای رئیس جمهور به خاطر قداست خرمشهر، خون شهیدان و به اشک مادرانی که هنوز در انتظار پیکر فرزندانشان هستند شما را قسم می‌دهم برای این شهر و مردم مظلوم آن کاری انجام دهید. او ادامه‌داد: جهت توسعه‌ی عمرانی و تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه تمام، هیاتی بفرستید که معضلات خرمشهر را حل کنند با مسئولین استانی جلسه بگذارند. سامری همچنین گفت:

آیا می‌دانید پل شناور روستاهای منیخ و حفار که روزگاری محل جولان رزمندگان ایران بوده و دو طرف رودخانه خروشان کارون را به هم متصل می‌کرده حالا باعث جدایی مردم شمال و جنوب خرمشهر شده و از سوی دیگر منجر به تردد کودکان به سوی محل تحصیل خود با قایق شدند که این امر خطرات سقوط و از دست دادن جان این عزیزان را به بار خواهد آورد. نماینده مردم خوزستان افزود: از محضر شما منادی تدبیر و امید خواستارم اتحاد از هم گسیخته را مجددا سامان دهید و ترتیبی دهید این پل دوباره بازسازی شود و در سالروز آزادی خرمشهر این هدیه‌ای از طرف شما به مردم باشد هر چند دولت دهم نتوانست این هدیه را بدهد شما به پاس این روز این هدیه را به مردم خوزستان بدهید.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=36

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.