تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
4

هتل سه ستاره در مرز شلمچه ساخته مي‌شود

  • کد خبر : 30
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۶

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: به منظور ارايه خدمات رفاهی و اسکان زائران در مرز شلمچه، پروژه ساخت هتل سه ستاره در این منطقه، روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر كلنگ‌زني می‌شود. به گزارش راستا نيوز ناصر حویزاوی اظهار کرد: با توجه به اعزام روزانه 20 دستگاه اتوبوس حامل مسافران عتبات […]

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: به منظور ارايه خدمات رفاهی و اسکان زائران در مرز شلمچه، پروژه ساخت هتل سه ستاره در این منطقه، روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر كلنگ‌زني می‌شود. به گزارش راستا نيوز

ناصر حویزاوی اظهار کرد: با توجه به اعزام روزانه 20 دستگاه اتوبوس حامل مسافران عتبات عاليات از مرز شلمچه در ایام عادی و دیگر ایام سال از جمله روزهاي تاسوعا، عاشورا، اربعین، روز عرفه و عید نوروز، فراهم کردن امکانات لازم رفاهی برای تمام زائران سراسر کشور که از این گذرگاه عبور می‌کنند و همچنین شهروندان و زائران کشورهای مسلمان دیگر که از اين نقطه مرزی وارد کشورمان می‌شوند، ساخت يك هتل در مرز شلمچه ضرورت پیدا کرده است.

وی ادامه داد: روز سوم خردادماه همزمان با کلنگ‌زنی این پروژه، ريیس سازمان حج و زیارت کشور میزان اعتبار ساخت هتل و همچنین محل تامین اعتبارات لازم اعلام خواهد کرد. این هتل سه ستاره در سه طبقه و در زمینی به مساحت 5 هکتار ساخته می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: همچنین در بعد از ظهر همان روز، نیز زائرسرای شهدای عملیات طریق‌القدس در بُستان در زمینی به مساحت 5 هکتار کلنگ‌زنی می شود. با ساخت این زائرسرا، خدمات اسکان و خدمات رفاهی به تمامی زائرانی که از این گذرگاه عبور می‌کنند، ارايه می شود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=30

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.