تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

بخشش یک اعدامی در شهر شوش

  • کد خبر : 94
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۵:۲۴

رییس دادگستری شهرستان شوش گفت: در اقدام انسانی و با تلاش معتمدان محلی و بزرگان طوایف یک قاتل در شهرستان شوش مورد عفو خانواده مقتول قرار گرفت. محمد صادق جمشیدی افزود:قاتل (س- م ) در سال 1386 در یک نزاع و درگیری با ضربات چاقو جوان 27 ساله ای به نام رضا سگوند را به […]

رییس دادگستری شهرستان شوش گفت: در اقدام انسانی و با تلاش معتمدان محلی و بزرگان طوایف یک قاتل در شهرستان شوش مورد عفو خانواده مقتول قرار گرفت.

محمد صادق جمشیدی افزود:قاتل (س- م ) در سال 1386 در یک نزاع و درگیری با ضربات چاقو جوان 27 ساله ای به نام رضا سگوند را به قتل رسانده بود.

وی گفت:قاتل 25ساله اهل شهرستان شوش به خاطر ارتکاب این قتل به قصاص محکوم شده بود که با جلب رضایت خانواده داغدار به زندگی بازگشت.

جمشیدی گفت: خانواده رضا سگوند پس از هشت سال قاتل فرزند خود را بخشید و در حضور مسئولان محلی، اعضای شورای حل اختلاف و معتمدین شهرستان رضایت کتبی خود را اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با گذشت اولیای دم، قاتل از مجازات قصاص نجات یافته و فقط از جنبه عمومی جرم محاکمه می شود.رییس دستگاه قضایی شهرستان شوش، بخشش را از شاخصه های اصلی فرهنگ تشیع دانست.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=94

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.