تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

ساخت 2 واحد جديد در نيروگاه رامين اهواز

  • کد خبر : 132
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

راستا نيوز- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از نیروگاه رامین اهواز به‌عنوان یکی از نیروگاه‌های برتر و الگویی در صنعت برق کشور نام برد و از ساخت دو واحد جدید در این نیروگاه خبر داد. به‌ گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز، همایون حائری در بازدید از نیروگاه رامین […]

راستا نيوز- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) از نیروگاه رامین اهواز به‌عنوان یکی از نیروگاه‌های برتر و الگویی در صنعت برق کشور نام برد و از ساخت دو واحد جدید در این نیروگاه خبر داد.
به‌ گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز، همایون حائری در بازدید از نیروگاه رامین اهواز، تکیه بر دانش و تخصص کارکنان نیروگاه، اعتماد به شرکت‌های سازنده داخلی و بروز ابتکارها و خلاقیت ایرانی در این نیروگاه را تجربه‌ای مفید و ارزشمند برای صنعت برق کشور دانست.
وی اظهار داشت: این نیروگاه با توجه به آمادگی مطلوب و استاندارد کارکنان متخصص و متعهد خود، در مسیری پویا و هدفمند حرکت می‌کند و با حفظ و تقویت روند رو به رشد خود، ظرفیت مطرح شدن در سطح جهان را نیز دارد.
حائری تعمیر بموقع، مراقبت و بهره‌برداری اصولی و اجرای طرح‌های بهینه‌سازی در این نیروگاه را از شاخص ‌های مهم افزایش بهره‌وری و تولید پایدار انرژی برق اعلام کرد و خواستار مستندسازی و انتقال این تجربه‌ها به سایر نیروگاه‌ها به‌منظور افزایش بازده و بهبود تولید برق کشور شد.
مدیرعامل شرکت توانیر ساخت واحدهای 7 و 8 این نیروگاه را از اولویت‌های صنعت برق کشور دانست و با اشاره به آغاز روز های گرم سال، ابراز امیدواری کرد با مصرف بهینه انرژی برق
در میان مردم و صنایع، شاهد کاهش فشار غیراصولی به نیروگاه‌ها و افزایش پایداری شبکه سراسری برق کشور باشیم.
نیروگاه رامین اهواز هم‌اکنون با شش واحد تولیدی و با ظرفیت 1850 مگاوات ساعت انرژی برق، بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی شبکه سراسری برق کشور و خدمت‌رسانی به مردم دارد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.