تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

فرماندار بندر ماهشهر بر لزوم توجه به مسایل بهداشتی با هدف تامین سلامت جامعه تاکید کرد

  • کد خبر : 190
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

راستا نيوز- منصور قمر در نشست شورای سلامت شهرستان بندر ماهشهر که با حضور دادستان، رئیس دادگستری و برخی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور دستگاه قضایی و دادستان در جلسات شورای سلامت شهرستان بسیار اهمیت دارد و این حضور قطعا در تحقق اهداف شورای سلامت تاثیرگذار خواهد بود. وی با […]

راستا نيوز- منصور قمر در نشست شورای سلامت شهرستان بندر ماهشهر که با حضور دادستان، رئیس دادگستری و برخی از مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور دستگاه قضایی و دادستان در جلسات شورای سلامت شهرستان بسیار اهمیت دارد و این حضور قطعا در تحقق اهداف شورای سلامت تاثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم توجه به مسایل بهداشتی افزود: اگر در شهرستان به مسایل بهداشتی توجه شود، این توجه قطعا سلامت جامعه را نیز در پی خواهد داشت و به تبع آن نیاز به مسایل درمانی کمتر خواهد شد. شورای بهداشت شهرستان نیز مرجع تصمیم گیری ها در زمینه بهداشت و پیشگیری است و در نتیجه نباید نسبت به سلامت شهروندان بی تفاوت باشیم.

قمر تصریح کرد: در ایجاد و خلق کار جدید و نوآوری بی تفاوت نباشیم و هرکسی در زمینه مسئولیت خود منتظر دستور کار نباشد. همچنین نسبت به انعکاس انجام مصوبات و اجرایی شدن طرح ها حساسیت بیشتری اعمال شود. باید  فرصت های زمانی اجرای طرح ها و مصوبات را غنیمت دانست و از فرصت سوزی دوری کنیم و در زمینه سلامت جامعه و شهروندان احساس مسئولیت کنیم.

وی در خصوص افت فشار آب در روستاهای بخش مرکزی اظهار کرد: رفع  مشکلات کم آبی و افت فشار در روستاهای بخش مرکزی در دستور کار اداره آبفا شهرستان قرار خواهد گرفت و در آینده دیگر شاهد افت فشار و کم آبی در این مناطق نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: اگر برخی مشاغل و کسب و کارها از نظر بهداشتی سلامت مردم را تهدید می کنند باید در اسرع وقت دستگاه های مربوطه از جمله شهرداری و نیروی انتظامی وارد عمل شوند و بی شک دستگاه  قضایی هم حمایت خواهد کرد.

قمر در خصوص سد معابر توسط دست فروشان افزود: شهرداری باید با ارایه گزارش به دستگاه قضایی نسبت به جمع آوری این دست فروشان اقدام کند، زیرا این مساله در سلامت و زیبایی شهرستان تأثیر منفی دارد.

وی تاکید کرد: اگر نیروهای اجرائیات با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارند به خوبی عمل کنند و بازدیدها و گشت ها در سطح شهرستان به صورت متداول صورت گیرد دیگر به دست فروشان و مشاغل مزاحم اجازه سد معابر نخواهند داد. همچنین در صورت لزوم بازارچه ای در سطح شهرستان ایجاد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=190

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.