تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

آشفتگي در انتخاب سرمربي نفت / چرا تقوي به مسجدسليمان نيامد!؟

  • کد خبر : 263
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

وقتي هدف باقري نيا و مسئولين نفت در ليگ امسال رده يازدهم جدول است آيا مكوندي كه در شرايط حساس ليگ 1 در فصل گذشته تيم نهم جدولي را قهرمان مي كند نمي تواند رتبه 11 جدولي را براي تيمش رقم بزند. مكوندي كه خيل عظيم هواداران مسجدسليماني را برخلاف باقري نيا پشت سر خود […]

وقتي هدف باقري نيا و مسئولين نفت در ليگ امسال رده يازدهم جدول است آيا مكوندي كه در شرايط حساس ليگ 1 در فصل گذشته تيم نهم جدولي را قهرمان مي كند نمي تواند رتبه 11 جدولي را براي تيمش رقم بزند. مكوندي كه خيل عظيم هواداران مسجدسليماني را برخلاف باقري نيا پشت سر خود دارد. وقتي مسئولين نفت از مشكلات تقوي سخن به ميان آورده اند آيا ديگر مربيان مد نظر آقايان با چنين مشكلاتي مواجه نبوده اند؟! آيا مربيان مدنظر اين آقايان توسط سازمان ليگ محروم نشده اند؟!

راستا نيوز/ سعيد مرادي: مجتبي تقوي از مربيان تحصيلكرده اي ست كه كارنامه مشخصي در فوتبال ايران دارد. پس از اين كه محمد نظري مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي مناطق نفت خيز جنوب اعلام كرد توافقات نهايي با تقوي صورت گرفته است هواداران نفت اگر چه قلباً دوست داشتند بهروز مكوندي چهره محبوب و سرشناس مسجدسليماني عهده دار مربيگري تيم شان باشد اما به اين انتخاب نيز اعتراضي نداشتند و همگان در انتظار حضور مجتبي تقوي در مسجدسليمان بودند كه در كمال تعجب يك بار ديگر نظري اعلام كرد تقوي از آمدن انصراف داده است و در اظهار نظر ديگري در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما با آقای تقوی توافق کرده بودیم اما وی چند مرحله متن قرارداد فی‌مابین را تغییر داد و در نهایت هم حاضر به امضای قرارداد نشد، بنابر این حضور او در تیم نفت مسجدسلیمان به طور کامل منتفی است…

همچنين نظري در گفتگوي ديگري با خبرگزاري ايسنا اعلام كرد: باقري نيا به عنوان سرمربي نفت انتخاب شده و از قول باقري نيا گفته شد: ما تلاش می‌کنیم که مکوندی دستیار اول تیم شود. مذاکره‌ای هم در این زمینه با مکوندی خواهم داشت و ما جای دستيار اول را برای مکوندی گذاشته‌ایم. نفت مسجدسلیمان تیم او است و از او می‌خواهیم در شهر خودش برای تیم نفت کار کند….

وی بیان‌کرد: باقری‌نیا به دنبال کارها است و ان‌شاالله این هفته تعدادی از بازیکنان خود را مشخص خواهد کرد. تمرینات تیم نیز از 16 خردادماه آغاز می‌شود….

پس از آن ابراهيم پيرامون مدير عامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،‌ سرمربي‌گري مجيد باقري‌نيا را يك شايعه خواند و گفت: با مجيد باقري‌نيا هم مثل ساير گزينه‌هاي ديگر مذاکره کرده‌ايم و هنوز هيچ چيزي قطعي نشده است. نه سرمربيگري تقوي در نفت منتفي شده نه حضور باقري‌نيا قطعي شده است و ادامه داد: مشخص نيست که چه زماني سرمربي نفت مسجدسليمان را به طور قطعي انتخاب خواهيم کرد…

محمد نظري به اين مصاحبه واكنش نشان داد و محمد نظری در گفت وگو باایسنا، با تکذیب صحبت های پیرامون مبنی بر این که عبدالمجید باقری نیا، سرمربی باشگاه نفت مسجدسلیمان نشده است، گفت: شب گذشته-یکشنبه- با آقای عبدالمجید باقری نیا مذاکرات نهایی را انجام دادیم و قرارداد همکاری را نیز امضا کردیم. نمی دانم چرا آقای پیرامون مصاحبه کرده اند و گفته اند که هنوز سرمربی تیم انتخاب نشده است. سرمربی فصل آینده ما عبدالمجید باقری نیا خواهد بود.

وی همچنین درباره صحبت های اکبر محمدی نیز گفت: آقای محمدی قرار بود دستیار آقای تقوی باشند و اطلاعی از قرارداد ما و آقای تقوی نداشتند. آقای تقوی بنا به مشکلاتی که داشتند نتوانستیم با ایشان توافق کنیم…

تمامي اين ها نشان از يك سردرگمي و ضعف در مديريت مي دهد. ضعفي كه ممكن است در همين سال اول شاهد سقوط تيم نفت به ليگ 1 باشيم. يك منبع موثق در ارتباط با عدم حضور مجتبي تقوي به ما گفت: متاسفانه عده اي دوست نداشتند تقوي به مسجدسليمان بيايد و در اين رابطه بسيار كارشكني كردند ايشان گفت: در صحبتي كه با مهدي تاج داشتيم ايشان گفتند به هيچ وجه تقوي مشكلي براي هدايت تيم نفت ندارد… ايشان ادامه دادند: تا ساعت 10 شب روز يك شنبه كه قرار بود آقاي تقوي به اهواز براي عقد قرارداد بيايد ايشان به همراه اكبر محمدي منتظر بليط هواپيما ماندند غافل از آن كه در همين ساعت مديران نفت فارغ از اين قول و قرارها در حال مذاكره با مربي ديگري بودند… وي گفت: قطعاً آقاي تقوي از طريق وكيل خود در ارتباط با اين كه بعضي ها در رسانه ها اعلام كرده اند كه تلويحاً به ما گفته اند ايشان براي مربگري مشكل دارد و… اقدام خواهد كرد…

اما واقعيت اين است كه مسئولين نفت خصوصاً محمد نظري در ارتباط با انتخاب سرمربي تيم بسيار ضعيف و آشفته عمل كرده است. اصرار بر حضور بهروز مكوندي در كادر مربيگري تيم نفت به دليل محبوبيت بيش از حد ايشان نزد هواداران است و مسئولين مي خواهند با حفظ مكوندي خيالشان از بابت هواداران راحت باشد. در حالي كه مكوندي علاوه بر محبوبيتي كه دارد از لحاظ فني مربي با دانشي ست و قطعاً مي تواند انتظارات هواداران را برآورده سازد. عبدالمجيد باقري نيا در گفتگوي ديگري كه با خبرگزاري ايسنا داشته است درباره هدف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، مي گويد: قطعاً تیم باید در لیگ حفظ شود و ما هر یک پله ای که از انتهای جدول فاصله بگیریم، خوب است. به نظر من قرار گرفتن در یکی از رده های دهم یا یازدهم برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جایگاه ایده آلی است و اگر به عنوان یک تیم که اولین حضورش در لیگ برتر است، بتوانیم در مکان نهم قرار بگیریم این کار بسیار بزرگی می باشد….

وقتي هدف باقري نيا و مسئولين نفت در ليگ امسال رده يازدهم جدول است آيا مكوندي كه در شرايط حساس ليگ 1 در فصل گذشته تيم نهم جدولي را قهرمان مي كند نمي تواند رتبه 11 جدولي را براي تيمش رقم بزند. مكوندي كه خيل عظيم هواداران مسجدسليماني را برخلاف باقري نيا پشت سر خود دارد.

وقتي مسئولين نفت از مشكلات تقوي سخن به ميان آورده اند آيا ديگر مربيان مد نظر آقايان با چنين مشكلاتي مواجه نبوده اند؟! آيا مربيان مدنظر اين آقايان توسط سازمان ليگ محروم نشده اند؟!

آنچه مشخص است انصراف مسئولين نفت از عقد قرار داد با مجتبي تقوي و انتخاب سراسيمه عبدالمجيد باقري نيا كه در سال اول حضور نفت در ليگ 1 اين تيم را اواسط فصل رها كرد و به عنوان كمك مربي در يكي از تيم هاي ليگ برتري مشغول به كار شد با شائبه هايي همراه است. شائبه هايي كه بايد مسئولين نفت خصوصاً محمد نظري كه نشان داد در تصميم گيري هاي بزرگ نمي تواند موفق عمل كند به آن پاسخ بدهند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=263

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.