تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

عضو شورای شهر کلان‌شهر اهواز گفت: معاونت فرهنگی شهرداری خود را بی‌نیاز از نظرات کمیسیون فرهنگی شورای شهر کلان‌شهر اهواز می‌داند

  • کد خبر : 303
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱

عضو شورای شهر کلان‌شهر اهواز گفت: معاونت فرهنگی شهرداری خود را بی‌نیاز از نظرات کمیسیون فرهنگی شورای شهر کلان‌شهر اهواز می‌داند و به کمیسیون فرهنگی اهمیتی نمی‌دهد. راستا نيوز: سیدمحمدجواد رضوی نیا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : متأسفانه معاونت فرهنگی شهرداری نظرات کمیسیون فرهنگی شورای شهر را در کارها دخیل نمی‌کند و عملاً […]

عضو شورای شهر کلان‌شهر اهواز گفت: معاونت فرهنگی شهرداری خود را بی‌نیاز از نظرات کمیسیون فرهنگی شورای شهر کلان‌شهر اهواز می‌داند و به کمیسیون فرهنگی اهمیتی نمی‌دهد.

راستا نيوز: سیدمحمدجواد رضوی نیا در گفتگو با خبرنگار ما گفت : متأسفانه معاونت فرهنگی شهرداری نظرات کمیسیون فرهنگی شورای شهر را در کارها دخیل نمی‌کند و عملاً نظرات این کمیسیون در برنامه‌های فرهنگی شهر اعمال نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز افزود: اگر چه باید مصوبات و نظرات کمیسیون فرهنگی شورای شهر در مسائل فرهنگی شهر اعمال شود اما این امر صورت نمی‌گیرد و معاونت فرهنگی شهرداری به نظرات ما اهمیت نمی‌دهد.

وی عنوان کرد: در مورد مسائل فرهنگی شهر و رسیدگی به این امور نظرات بسیاری دارم اما متأسفانه هر چه گفتیم تاکنون اعمال نشده است.

رضوی‌نیا با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، تنها در قالب برگزاری جشن نیست، گفت: انتظار می‌رود که معاونت فرهنگی شهرداری برنامه‌های عمقی و محتوایی که بر روی فرهنگ مردم اثرگذار بوده، اجرایی کند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن کار ساده‌ای است و شاید هر کس بتواند آن را انجام دهد، اما پرداختن به کارهای عمقی و محتوایی در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی کار بسیار مهمی است که شهرداری اهواز به آن نمی پردازد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز دز پایان گفت: شهرداری خیلی هنر کند یک جشن برگزار کند که هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد اما به مسائلی که ریشه در فرهنگ دارد آنطور که باید نمی‌پردازد در واقع ما اصل را رها کرده و به فرع می‌پردازیم.

منبع فارس

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=303

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.