تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
2

دادستان هفتکل: دستگیری باندبزرگ کلاهبرداری از شرکت های بیمه در هفتکل

  • کد خبر : 453
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۳ - ۶:۰۹

  راستا نیوز:دادستان هفتکل گفت :بیشترین جرائم در هفتکل مربوط به مواد مخدر است و در طول یک سال گذشته ۱/۷۴۲کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد و ۱۱۰ نفر متهم دستگیر شده وبه دادگاه انقلاب اهواز معرفی شدند . به گزارش راستانیوز به نقل از هفتکل نیوز،دادستان هفتکل در گفتگوی اختصاصی با […]

  راستا نیوز:دادستان هفتکل گفت :بیشترین جرائم در هفتکل مربوط به مواد مخدر است و در طول یک سال گذشته ۱/۷۴۲کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد و ۱۱۰ نفر متهم دستگیر شده وبه دادگاه انقلاب اهواز معرفی شدند .

به گزارش راستانیوز به نقل از هفتکل نیوز،دادستان هفتکل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارما ضمن تبریک وتسلیت شهادت شهید بهشتی به ارائه گزارش کار دادگستری در یک سال گذشته اشاره نمود وگفت :بیشترین جرائم در هفتکل مربوط به مواد مخدر است و در طول یک سال گذشته ۱/۷۴۲کیلو گرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شد و ۱۱۰ نفر متهم دستگیر شده وبه دادگاه انقلاب اهواز معرفی شدند .

وی افزود :در اقداماتی دیگر سارقین سیم های برق در حوزه شهرستان هفتکل شناسائی وروانه زندان شدند .

زنگنه اظهار داشت : یکی دیگر از معضلات  موجود مربوط به سرقت احشام بود که اکثر  سارقان هفتکلی نبودند که آنها نیز شناسائی و دستگیر شدند ودر حال حاضر آمار سرقت احشام بسیار کاهش پیدا کرده است .

دادستان هفتکل در ادامه گفت : خبر مهمی که در خصوص جرائم ارتکابی داریم وبا سایر حوزه ها متفاوت است مربوط به باند بزرگ ۷۰ نفری جاعلان و کلاهبرداران از شرکت های بیمه است. این باند افرادی را دعوت کرده که در حوزه قضائی شهرستان هفتکل تصادف های ساختگی ایجاد نمودند واقدام به خود زنی می کردند و صدمات جزئی به جسم خود وارد نموده واز طرق مختلف گواهی پزشکی می گرفتند ویا جعل می کردند وبه این ترتیب میلیون ها تومان از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری نمودند .

زنگنه در پاسخ به سوال خبرنگار هفتکل نیوز مبنی بر مزاحمت  خطوط ایرانسل برای همشهریان ونحوه رسیدگی به شکایات در این زمینه گفت : تعداد سیم کارت های قدیمی ایرانسل که بدون ثبت نام ومشخصات مالک در اختیار مشترکان قرار دارند بسیار کم می باشند و چنانچه شکایتی علیه  این سیم کارت ها وصول شود دستگاه قضائی باشرکت مذکور مکاتبه نموده ومالک را  دعوت می نماید واگر اقدامات منتهی به شناسائی مالک نشد از طریق دریافت ریز مکالمات و ارتباط بامخاطبین سیم کارت نسبت به شناسایی مالک اقدام می شود ودر صورتی که این راه هم جواب ندهد به دستور قضائی سیم کارت مزاحم قطع می شود.

وی درخصوص ردیابی گوشی های سرقتی نیز گفت : برای ردیابی گوشی ها از شرکت های ایرانسل و همراه اول استعلام ردیابی انجام می شود وشماره هر سیم کارتی که بر روی این گوشی ها فعال باشد توسط شرکت ها معرفی می شود .

دادستان هفتکل در ادامه در خصوص آمار تخلفات وجرائم شهرستان هفتکل نسبت به سایر شهرستان های استان تاکید کرد : مردم شریف هفتکل مطیع قانون هستند وباتوجه به بافت سنتی، این شهرستان جزو امن ترین  شهرهای استان بوده وضریب امنیت در آن بسیار بالاست .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.