تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

کیانی‌زاده تاکید کرد: لزوم بازنگری در اساس‌نامه کانون پیشکسوتان ورزش

  • کد خبر : 643
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر لزوم بازنگری در اساس‌نامه کانون پیشکسوتان استان تاکید کرد. به گزارش راستا نیوز فرامرز کیانی‌زاده در گردهمایی پیشکسوتان ورزش استان که شب گذشته (22 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار‌کرد: بسیار خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا در جمع افرادی باشم که باعث توسعه و پیشرفت ورزش استان شده […]

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بر لزوم بازنگری در اساس‌نامه کانون پیشکسوتان استان تاکید کرد.

به گزارش راستا نیوز فرامرز کیانی‌زاده در گردهمایی پیشکسوتان ورزش استان که شب گذشته (22 تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار‌کرد: بسیار خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا در جمع افرادی باشم که باعث توسعه و پیشرفت ورزش استان شده اند.

وی خطاب به پیشکسوتان ورزش استان، گفت: شما سرمایه‌های ورزش هستید و من به عنوان مسوول ورزش استان دست یاری به سوی شما دراز می‌کنم. شما پیشکسوتان تجربه‌های گران‌بهایی دارید که با استفاده از این تجربیات است که ورزش استان رشد و ارتقا پیدا می‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه خاطرنشان‌کرد: اساس‌نامه کانون پیشکسوتان استان باید بازبینی شود و انتظار می‌رود بحث درآمدزایی نیز در این اساس‌نامه گنجانده شود تا بتوانیم یک منبع درآمدزایی برای کانون پیشکسوتان استان به وجود آوریم.

وی ادامه ‌داد: اعتقاد من این است که بازنگری در این آیین‌نامه و اساس‌نامه باعث می‌شود تا کانون پیشکسوتان استان به استقلال مالی دست پیدا کند.

کیانی‌زاده در پایان به مشکل کانون پیشکسوتان استان اشاره‌ کرد و گفت: از مشکلات این کانون نداشتن محل کار است که در نظر داریم محلی برای فعالیت این کانون در نظر بگیریم. ما برای این کانون اعتبارات مالی خوب، همراه با مکان مناسب که شایسته نام پیشکسوتان ورزش استان باشد، تامین خواهیم کرد. من حمایت اخلاقی، ورزشی و مدیریتی خود را از مسوولان فعلی کانون پیشکسوتان استان اعلام می‌کنم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=643

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.