تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

استادیوم مسجدسلیمان 10 مرداد افتتاح می شود

  • کد خبر : 782
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۶:۳۲

به گزارش راستا نیوز به نقل از آسماری نیوز محمد نظری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای حضور در رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با تلاش مدیران باشگاه و کادرفنی، تیمی با انگیزه و دونده را دور هم جمع کردیم و آماده‌ایم در مسابقات امسال با تمام قدرت […]

به گزارش راستا نیوز به نقل از آسماری نیوز محمد نظری در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای حضور در رقابتهای لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با تلاش مدیران باشگاه و کادرفنی، تیمی با انگیزه و دونده را دور هم جمع کردیم و آماده‌ایم در مسابقات امسال با تمام قدرت به میدان رفته تا به اهداف‌‍مان دست یابیم.

وی حفظ سهمیه تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر را یکی از اهداف این باشگاه در لیگ چهاردهم دانست و افزود: سقف بودجه‌مان برای این فصل حدود 12 میلیارد تومان بود اما با برنامه‌‌ریزی که انجام داده‌ایم، حدود 7-8 میلیارد تومان برای تیم هزینه‌ خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: در این فصل 16 بازیکن تیم نفت بومی هستند اما چند بازیکن غیر بومی هم با این تفکر جذب شده‌اند که انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی‌های خود به فوتبال ایران دارا باشند. یکی از آنها رضا محمدی دروازه‌بان فصل پیش پرسپولیس است که دروازه‌بان شایسته‌ای است اما فرصت بازی در آن تیم را بدست نیاورد.

وی همچنین به موضوع جالبی اشاره کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید در امسال که قوانین کارآمدتر و شفاف‌تر شده، مقابل عقد قراردادهای نجومی بازیکنان با باشگاه‌ها را می‌گرفتند. اگر سازمان لیگ روی این موضوع کنترل بیشتری داشت و قرارداد بازیکنانی که بیش از یک میلیارد گرفته‌اند، را ثبت نمی‌کرد، اتفاقات بهتری رخ می‌داد اما اینکه تنها شفاف‌سازی صورت گرفت اما برخی باشگاه‌ها سقف را رعایت نکردند، اصلا اتفاق خوبی نیست.

نظری که با رادیو ورزش گفتگوی می‌‎کرد، در مورد میزبانی این تیم در مسابقات لیگ برتر ادامه داد: ایرادات ورزشگاه مسجد سلیمان طبق استانداردهای اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال که مدنظر AFC است، برطرف شد و روز 10 مردادماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه نفت در بازی نخست لیگ چهاردهم میزبان نیست، در بازی دوم آماده میزبانی از تیم پدیده مشهد خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشگاه نفت مسجد سلیمان 12 هزار نفری است، یادآور شد: این قول را می‌دهیم در مسابقات لیگ بهترین میزبانی را از حریفان داشته باشیم. همچنین هواداران‌مان در مسابقات دسته اول نشان دادند که به تیم مقابل احترام می‌گذاراند. حتی این قول را می‌دهم که تیم‌هایی که در این شهر نفت را شکست دهند، مورد تشویق هواداران‌مان قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان همچنین در مورد فرودگاه این شهر هم تصریح کرد: تکمیل و راه‌اندازی فرودگاه خارج از وظایف باشگاه ما است و از روز نخست مطرح کردن آن درست نبود. البته درحال حاضر برخی از مراکز استان‌ها هم فرودگاه وجود ندارد.

وی در مورد اینکه با این وجود تیم‌های لیگ برتری برای سفر به شهر نفت مسجد سلیمان به مشکل می‌خورند، تاکید کرد: شهرمان از اهواز 115 کیلومتر و از دزفول 80 کیلومتر فاصله دارد که این دو شهر هم فرودگاه دارند. ضمن اینکه طبق قوانین این موضوع مشکلی ندارد و تیم‌ها می‌توانند از طریق این دو شهر به مسجد سلیمان بیایند.

نظری در پایان در مورد اینکه آیا ورزشگاه شهر مسجد سلیمان توانایی میزبانی مسابقات این تیم از تیم‌های بزرگ لیگ برتری را دارد؟، گفت: در زمان آن دیدارها اگر مسئولان شهر و شورای تامین با برگزاری مسابقات در شهر مسجد سلیمان موافقت نکنند، می‌توانیم با هماهنگی سازمان لیگ بازی خود را در ورزشگاه دوم خود یعنی ورزشگاه تختی اهواز برگزار کنیم

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=782

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.