تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

وقتی غیر فوتبالی هاتصمیم گیرنده باشند نتیجه اش می شود نفت مسجدسلیمان

  • کد خبر : 872
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

این طبیعی ست وقتی هیچ یک از فرزندان مسجدسلیمان در هیئت مدیره سهمی ندارند از اوضاع تیم هم با خبر نباشند، وقتی تصمیم گیرندگان پشت میز نشین غیر فوتبالی بخواهند برای فوتبال تصمیم گیری کنند نتیجه اش همین می شود که می بینیم. راستا نيوز/ سعید مرادی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باز هم نتوانست انتظار […]

این طبیعی ست وقتی هیچ یک از فرزندان مسجدسلیمان در هیئت مدیره سهمی ندارند از اوضاع تیم هم با خبر نباشند، وقتی تصمیم گیرندگان پشت میز نشین غیر فوتبالی بخواهند برای فوتبال تصمیم گیری کنند نتیجه اش همین می شود که می بینیم.

راستا نيوز/ سعید مرادی: تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باز هم نتوانست انتظار هواداران پرشور مسجدسلیمانی را برآورده سازد و از ۱۵ امتیاز ممکن تا به امروز تنها موفق به کسب ۳ امتیاز شده است. این در حالی ست که از ۵ بازی انجام شده ۲ بازی در ورزشگاه خانگی نفت مسجدسلیمان انجام شده است. تساوی امروز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان باعث اعتراض شدید هواداران به کادر فنی این تیم در پایان بازی شد. به گونه ای که عبدالمجید باقری نیا سرمربی تیم  نفت در مصاحبه ی مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: اگر بخواهند همین گونه اذیت کنند من می‌گذارم و می‌روم، دست خالی هستم و نمی‌توانم کاری انجام دهم. وی ادامه داد: هنوز بازیکنان ما ۳۰ درصد از قراردادشان را دریافت نکردند خود من هم همین شرایط را دارم.صبر و تحمل هم حدی دارد نمی‌توان یک عده معدودی به فحاشی بپردازند امیدوارم که شرایط در آینده بهتر شود…

این فرار به جلو باقری نیا به خاطر عدم نتیجه گیری به هیچ وجه قابل قبول هواداران فهیم مسجدسلیمانی نیست. عدم یارگیری مناسب توسط ایشان و در رأس آن محمد نظری مدیرعامل این تیم از دلایل مهم کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان است. هیئت مدیره اهواز نشین نفت مسجدسلیمان (به جز مهندس پیرامون) در صورتی که بخواهند این تیم به سرنوشت تیم گهر درود دچار نشود باید هر چه سریع تر فکری به حال اوضاع نابسامان تیم کنند. تیمی که با خون جگر مردم مسجدسلیمان، کادر فنی، بازیکنان متعصب و همدلی همه مسئولین شهرستان به لیگ برتر صعود کرده است نباید به راحتی این همه امتیاز از دست بدهد. امتیازاتی که در پایان فصل بسیار سرنوشت ساز خواهد بود.

این طبیعی ست وقتی هیچ یک از فرزندان مسجدسلیمان در هیئت مدیره سهمی ندارند از اوضاع تیم هم با خبر نباشند، وقتی تصمیم گیرندگان پشت میز نشین غیر فوتبالی بخواهند برای فوتبال تصمیم گیری کنند نتیجه اش همین می شود که می بینیم.

جناب آقای نظری مدیر عامل محترم، محض رضای خدا بهتر است اگر می خواهید تصمیمی بگیرید همین امروز باشد که فردا خیلی دیر است…

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=872

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.