تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

استاندار خوزستان: کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با سرباز معلم حل شود

  • کد خبر : 899
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

استاندار خوزستان گفت: کمبود نیروی انسانی در استان با همکاری چهار دستگاه نظامی و انتظامی به صورت موقت قابل حل است. راستا نیوز – عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان ضمن اینکه مشکل وجود دارد اما کاملا واضح است که در سال آینده […]

استاندار خوزستان گفت: کمبود نیروی انسانی در استان با همکاری چهار دستگاه نظامی و انتظامی به صورت موقت قابل حل است.

راستا نیوز – عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان ضمن اینکه مشکل وجود دارد اما کاملا واضح است که در سال آینده جایگاه خوزستان از وضعیت کنونی بهتر خواهد بود.

وی افزود: پیشرفت در آموزش و پرورش استان به شرطی صورت می‌گیرد که همه قول دهیم در راستای بهتر شدن حرکت کنیم.

مقتدایی گفت: امکانات بسیار خوبی در استان وجود دارد و اگر برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد، به مراتب بیش از آنچه موجود است، امکان پیشرفت و حرکت وجود دارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در بازگشایی مدارس باید جشن گلریزان باشد و همه در این گلریزان همت کنند.

وی ادامه داد: کمبود نیروی انسانی در استان با همکاری چهار دستگاه نظامی و انتظامی قابل حل است.

مقتدایی گفت: لشکر 92 زرهی نیروی لیسانس تربیت می‌کند و این یک امکان بالقوه است که در بحث کمبود نیروی انسانی می‌توان از آن استفاده کرد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: به تعداد پایگاه‌های نظامی و انتظامی موجود در استان یعنی پایگاه امدادی وجود دارد که برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش می‌توان از این پایگاه‌ها استفاده کرد.

وی یادآور شد: در کنار کارهای جاری که برای حل مشکلات آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، باید نظارتی نیز وجود داشته باشد که نقشه راه را نشان دهد و با مشاوره و هدایت حرکت کرد.

مقتدایی در پایان گفت: زنگ بازگشایی مدارس و جشن آغاز سال تحصیلی جدید امسال در یکی از مدارس عشایری برگزار خواهد شد که اینگونه مدارس نیز نشان داده شوند و مردم از وضعیت تحصیلی این دانش‌آموزان نیز مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. سلام آقای استاندار .
    ای کاش قبل از این فرمایش و راه حل جهت حل مشکل آموزش و پرورش 2 دقیقه با یک معلم مشورت می کردی ……….
    طرح شکست خورده سربازمعلم یکی از علت های رتبه آخر آموزشی استان خوزستان است . چطور شما دوباره همین طرح کهنه ی شکست خورده ی بدون کیفیت را پیشنهاد داده اید ؟؟؟؟؟؟

  2. سلام . درسایت اندیمشک نیوز خبری را خواندم که نوشته شده بود مدیر یک مرکز آموزشی در اندیمشک که مجوز استخدام 2 نفر نیروی انسانی را گرفته بطور محرمانه پسر و خواهرزاده اش را به تهران معرفی کرده است . این خبر نگرانی خیلی از جوانان بیکار شهرستان اندیمشک را فراهم آورده است . خواهشمند است شما حداقل از طریق مسئولین استان پیگیری کنید واگر این خبر صحت دارد و در حال انجام است از آن جلوگیری کنید . بخداقسم این یک خدمت بزرگ و افتخار است اگر انجام بدهید . تعداد مراکز آموزشی در اندیمش 4 واحد است

  3. با سلام
    جناب آقای مقتدایی استاندار محترم و با تجربه
    آیا وظیفه خطیر و مهم آموزش و پرورش یک مملکت را می توان به سادگی یک فرمان از طرف استاندار یک استان به سرباز معلمان بی تجربه از نظام پیچیده و ثقیل آموزش و پرورش سپرد ؟
    اگرچه نیروهای بی برنامه و به روزمرگی دچار شده سربازان معلم را می توان اینگونه به کاری ((هرچه باشد )) گمارد .اما آیا به عواقب این مصیبت اندیشیده اید جای معلم با تجربه سربازی بنشیند و کودکان و آینده سازان این مرز بوم را ((( آموزش )) دهد ؟جای تعجب دارد از این نسجه که حضرتعالی پیچیده اید . امیدوارم ، امید وارم اشتباهه برداشت کرده باشم و بعد اعلام کنید مراد از این طرح شما این که من تصور کردم نبوده است !! در غیر این صورت باید بحال کودکان این دیار باید تاسف خورد که چه بلایی درانظارشان است …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.