تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

استاندار خوزستان: خوزستان مهیای حضور رئیس جمهور می‌شود

  • کد خبر : 936
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

استاندار خوزستان:خوزستان مهیای حضور رئیس جمهور می‌شود استاندار خوزستان گفت: از هم‌اکنون هماهنگی‌های لازم برای حضور رئیس جمهور و وزیر کشور در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در خوزستان را آغاز کرده‌ایم. راستا نیوز- عبدالحسن مقتدایی در جلسه ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان اظهار کرد: تامین اعتبار برگزاری بیست و سومین […]

استاندار خوزستان:خوزستان مهیای حضور رئیس جمهور می‌شود

استاندار خوزستان گفت: از هم‌اکنون هماهنگی‌های لازم برای حضور رئیس جمهور و وزیر کشور در بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در خوزستان را آغاز کرده‌ایم.

راستا نیوز- عبدالحسن مقتدایی در جلسه ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان خوزستان اظهار کرد: تامین اعتبار برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در استان با مشکلی مواجه نیست و ما تنها باید به دنبال انجام فعالیت‌های فرهنگی جدید و متنوعی در این اجلاس باشیم.

وی افزود: برای مشخص کردن سخنرانان این اجلاس سراسری، تا پایان مهرماه سال جاری جلسه‌ای با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: استانداری خوزستان هماهنگی‌های لازم برای حضور رئیس جمهور و وزیر کشور در این اجلاس را از هم‌اکنون آغاز می‌کند

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.