تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
4

معاون استاندار خوزستان: راه‌اندازی فرودگاه مسجدسلیمان تا اواخر امسال

  • کد خبر : 997
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۵:۴۶

معاون عمرانی استانداری خوزستان از راه‌اندازی فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان تا پایان امسال خبر داد. احمدسیاحی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرودگاه‌های خوزستان اظهار کرد: فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان تا پایان امسال راه‌اندازی خواهد شد و کار عملیات نقشه‌برداری این فرودگاه انجام و مبلغ 20 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت. وی ادامه داد: استان خوزستان […]

معاون عمرانی استانداری خوزستان از راه‌اندازی فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان تا پایان امسال خبر داد.

احمدسیاحی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید فرودگاه‌های خوزستان اظهار کرد: فرودگاه شهرستان مسجدسلیمان تا پایان امسال راه‌اندازی خواهد شد و کار عملیات نقشه‌برداری این فرودگاه انجام و مبلغ 20 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: استان خوزستان دارای قابلیت‌های زیادی از جمله صنعتی، کشاورزی، نفت و همجواری با کشورهای همسایه خلیج فارس دارد که به عنوان ملی‌ترین استان کشور برشمرده شده است.

سیاحی گفت: در شاخص‌های جدید یک استان نیز داشتن فرودگاه‌های مناسب است که بتوان رول اصلی را در کنار شتاب آن داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: بعضی‌ها می‌گویند نبض کشور با نبض خوزستان گره خورده و اگر درست نزند آن هم دچار مشکل خواهد شد و ارز کشور از خوزستان تامین و آبروی کشور به خوزستان گره خورده است و امروز ما انتظارات زیادی داریم.

وی گفت: واقعیت این است که از قابلیت‌های فرودگاه‌های اهواز، دزفول، آبادان و ماهشهر در استان نیز به نحوه مطلوب استفاده نمی‌شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه به دلایل متعدد، مردم ما گلایه‌مند هستند تصریح کرد: یکی تعداد پروازهای موجود کفاف تعداد مسافران را نمی‌کند، دیگری اینکه وجود مسافران خارجی در یک استان با قابلیت‌های بسیار بالایی یک منفعت برای شرکت‌های هواپیمایی و استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد مسافران خارجی هستند گفت: با توجه به اینکه تعداد پرواز‌های روزانه به 85 پرواز رسیده اما هنوز در این زمینه مشکل داریم و باید مدیریت جدید، آن برطرف کند.

سیاحی، خطاب به مدیرکل جدید فرودگاه‌های خوزستان گفت: یک پارکینگ طبقاتی حتما ساخته و از توان بخش خصوصی نیز در کار استفاده شود.

وی در پایان بیان کرد: فرودگاه اهواز فعال است ولی نیاز به توسعه دارد و بحث راه‌اندازی فرودگاه جدید نیز باید روزانه از سوی مدیریت جدید فرودگاه‌های خوزستان پیگیری شود که در این ارتباط می‌توان از فایناس خارجی نیز استفاده کرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.