تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

0

گزارشی از جلسه ی شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 1031
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳

 از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز انتظار داریم با ما همکاری کنند تا ۳۱۶میلیارد تومان حق مردم مسجدسلیمان را به آنان برگردانیم/ خط دفع فاضلاب که از طریق اوراق مشارکت هزینه ۳ میلیاردی اش تامین شده است به صورت کاملاً غیر حرفه ای و غیر استاندارد در آینده مشکل اساسی برای شهر به […]

 از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز انتظار داریم با ما همکاری کنند تا ۳۱۶میلیارد تومان حق مردم مسجدسلیمان را به آنان برگردانیم/ خط دفع فاضلاب که از طریق اوراق مشارکت هزینه ۳ میلیاردی اش تامین شده است به صورت کاملاً غیر حرفه ای و غیر استاندارد در آینده مشکل اساسی برای شهر به وجود خواهد آورد به این دلیل که آقایان به جای این که از لوله های با قطر ۱۰۰۰ استفاده کنند از لوله هایی با قطر ۲۰۰ استفاده کرده اند/ فرماندار مسجدسلیمان از افتتاح بیمارستان نمره ۲ و مجتمع آب درمانی گلگیر و همچنین مجموعه ورزشی کارگران در ایام دهه ی مبارک فجر خبر داد و از متولیان آن خواست تا زمان افتتاح هر ۱۵ روز یک بار گزارشات خود را ارائه دهند.

راستا نیوز – جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان و اصحاب رسانه به همراه دو مهمان ویژه آقایان سزاری مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و امرایی مدیر کل صندوق مهر امام رضا (ع) خوزستان در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد. به گزارش راستا نیوز حجت الاسلام کیانپور رییس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی اولین سخنران این جلسه بود که در ارتباط با فرهنگ عاشورا و محرم گفت: روزهایی مثل محرم و غدیر روزهای خاصی هستند که یادآور ایام خداوند است.  وی ادامه داد: تنها قوم صد در صد شیعه قوم بختیاری است که هرگز برای این نظام مشکلی ایجاد نکرده است. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود گفتند: خیلی ها نمی دانستند شهید بهنام محمدی یا شهید علیمردان خان چه کسانی هستند اما با فرهنگ سازی که طی این چند ساله انجام شد این شهیدان والا مقام به سراسر کشور آن گونه که شایسته است معرفی شده اند.

به گزارش سایت خبری راستا نیوز عبدالله قاسمی رییس شورای شهر مسجدسلیمان سخنران بعدی این جلسه بودند. وی گفت: شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طبق اصل ۱۰۰ قانون اساسی نقش نظارتی در تمام حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دارد و انتظار داریم مسئولین ادارات مختلف شهرستان با ما همکاری کنند. رییس شورای شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز انتظار داریم با ما همکاری کنند تا ۳۱۶ میلیارد تومان حق مردم مسجدسلیمان را به آنان برگردانیم چرا که آن ها دارند از منابع این شهر و مردم استفاده می کنند پس باید به این مردم خدمات بدهند. وی ادامه داد: در بحث پروژه های عام المنفعه شرکت نفت ادعا دارد برای این شهر هزینه کرده است. این در حالی ست که آن ها هزینه ساخت ساختمان اداره آموزش و حراست  خود را جز پروژه های عام حساب کرده اند وی همچنین از ضرورت احداث جاده کمربندی در شهرستان سخن به میان اورد و گفت: نبودن جاده کمربندی و ورود خودروهای سنگین به درون شهر باعث نابودی آسفالت خیابان ها و زیر ساخت های ما شده است…

سومین سخنران این جلسه مهندس شریف پور رییس اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان بود. وی گفت: در حال حاضر حجم آب مخازن موجود در شهرستان ۵۰ هزار متر مکعب است که با فعال شدن مخزن۲۰هزار متر مکعبی نمره دو و ۵۰ هزار متر مکعبی تلبزان کل ظرفیت ما به ۱۲۰هزار متر مکعب خواهد رسید. ایشان در مهم ترین بخش سخنان خود در ارتباط با وضعیت نامناسب فاضلاب گفتند: ما در شهرستان شبکه فاضلاب نداریم و آنچه وجود دارد به صورت سنتی توسط مردم احداث شده است. خط دفع فاضلاب هم که از طریق اوراق مشارکت هزینه ۳میلیاردی اش تامین شده است به صورت کاملاً غیر حرفه ای و غیر استاندارد در آینده مشکل اساسی برای شهر به وجود خواهد آورد به این دلیل که آقایان به جای این که از لوله های با قطر ۱۰۰۰ استفاده کنند از لوله هایی با قطر ۲۰۰ استفاده کرده اند و این یک اشتباه بزرگ بود که دودش به چشم مردم می رود.

در ادامه این جلسه مهندس سزاری مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان و پس از آن امرایی مدیرکل صندوق مهر امام رضا توضیحاتی در ارتباط با حوزه کاری خود ارائه و پس از ان مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی خطاب به مدیران شهرستان گفت: اگر می خواهیم شهری آباد داشته باشیم همه باید تلاش کنند چرا که نیروی انسانی لوکوموتیو توسعه است وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جناب دکتر مقتدایی توجه ویژه ای به مسجدسلیمان دارد مثل کمک ۲۰میلیاردی برای راه اندازی فرودگاه مسجدسلیمان که انشالله تا چند ماه آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران شهرستان درخواست نمود در جلساتی که فرمانداری برگزار می کنند خود مدیران حضور داشته باشند و نماینده نفرستند مگر به دلایل منطقی که آن هم باید از قبل اطلاع بدهند. ایشان همچنین از افتتاح بیمارستان نمره ۲ و مجتمع آب درمانی گلگیر و همچنین مجموعه ورزشی کارگران در ایام دهه ی مبارک فجر خبر داد و از متولیان آن خواست تا زمان افتتاح هر ۱۵ روز یک بار گزارشات خود را ارائه دهند.

وی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه مسجدسلیمان از مدیران ادارات و سازمان های شهرستان خواست از پتانسیل رسانه ای قوی و بی نظیری که در شهرستان وجود دارد استفاده کنند. و افزود: مجموعه رسانه ای مسجدسلیمان یکی از قوی ترین مجموعه های رسانه ای است که اگر نگویم بی نظیر اما در سطح استان کم نظیر است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.