تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

عملیات اجرایی پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان کلید خورد

  • کد خبر : 1086
  • ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

عملیات اجرایی پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان کلید خورد. با حضور مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان، حسن محمد یوسفی مشاور مدیرعامل شرکت پتروشیمی به همراه جمعی از اصحاب رسانه رسماً عملیات اجرایی پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان کلید خورد. مهندس گورئی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: امروز یکی […]

عملیات اجرایی پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان کلید خورد. با حضور مهندس گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان، حسن محمد یوسفی مشاور مدیرعامل شرکت پتروشیمی به همراه جمعی از اصحاب رسانه رسماً عملیات اجرایی پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان کلید خورد. مهندس گورئی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: امروز یکی از روزهای خوبی ست که به همراه مسئولین محترم شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و آلومینیوم کاوه برای مرم شریف مسجدسبلیمان رقم خواهد خورد. وی ادامه داد: امروز به اتفاق مسئولین محترم شرکت های پتروشیمی و آلومینیوم در محل احداث کارخانه آلومینیوم حاضر شدیم و با تعامل خوبی که بین مسئولین دو شرکت به عمل آمد بحث تأمین زمین شرکت آلومینیوم حل و به حول و قوه الهی از امروز عملیات اجرایی احداث کارخانه آلومینیوم آغاز شد.

مهندس علیرضا گورئی در ادامه سخنان خود گفت: این نوید را به مردم شریف مسجدسلیمان می دهیم با تعامل خوبی که در سطح شهرستان و همچنین بین دو شرکت به وجود آمده است انشالله شاهد روزهای خوبی برای مسجدسلیمان خواهیم بود. وی گفت: امیدواریم این تعامل باعث یک هم افزایی در سطح شهرستان شود ایشان ادامه داد: از همه کسانی که جهت حل این مشکل و تسهیل و آغاز به کار این دو پروژه عظیم تلاش کرده اند تشکر و سپاسگزاری می نمایم.

فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: قطعاً این دو پروژه عظیم نقش عمده ای در توسعه و آبادانی شهر و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان خواهند داشت.

مهندس حسینی مدیر عامل شرکت پتروشیمی کاوه خوزستان نیز در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: آلومینیوم کاوه یکی از پروژه های بزرگ بنیاد مستضعفان با هدف محرومیت زدایی از مناطق محروم احداث می شود. وی ادامه داد: فاز اول این پروژه طی دو سال به بهره برداری خواهد رسید که قابلیت صادرات به کشورهای همسایه را نیز خواهد داشت. مدیرعامل شرکت آلومینیوم مسجدسلیمان در ارتباط با اشتغالزایی در این پروژه نیز گفتند: در فاز اول ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۶۰۰ نفر نیز غیر مستقیم که در فازهای بعدی این آمار افزایش خواهد داشت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حسن محمد یوسفی مشاور مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان نیز در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: بر اساس تعاملی که از روز اول جناب مهندس داودی مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و بنیاد تعاون ناجا با شرکت آلومینیوم کاوه داشتند و موافقت هایی که صورت گرفت با حضور آقای فرماندار امروز امروز آن موارد عملیاتی و شرکت آلومینیوم آمدند و مستقر شدند.

وی در ارتباط با شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان و اشتغالزایی در این شرکت گفت: از ۲۱ دیماه سال جاری و به میمنت میلاد مبارک حضرت رسول (ص) پیمانکار خارجی که کل کار را در اختیار داردمستقر و عملاً کار را آغاز خواهند کرد. وی ادامه داد: در فاز اول ۱۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در زمان ساخت پروژه و در زمان بهره برداری هم به صورت مستقیم ۱۲۰۰ نفر در فاز اول مشغول و انشالله در ۴ فاز بعدی حدود ۶ هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1086

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.