تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

نرخ زولبیا وبامیه تعیین شد

  • کد خبر : 1283
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

 راستا نیوز – معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز 9200 و هر کیلوگرم درجه یک را 8200 تومان اعلام کرد و گفت: نرخ این اقلام نسبت به نرخ سال گذشته 15درصد افزایش یافته است. ابوالقاسم کوره چینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: […]

 راستا نیوز – معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نرخ هر کیلوگرم زولبیا و بامیه ممتاز 9200 و هر کیلوگرم درجه یک را 8200 تومان اعلام کرد و گفت: نرخ این اقلام نسبت به نرخ سال گذشته 15درصد افزایش یافته است.

ابوالقاسم کوره چینی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این نرخ گذاری‌ها با حضور کارشناسان سازمان صنعت و تجارت استان و نمایندگان اتحادیه شیرینی فروشان اهواز انجام شده است.

وی افزود: اخیرا قیمت مواد اولیه تولید زولبیا و بامیه از جمله شکر افزایش داشته است؛ به همین منظور نرخ گذاری فقط با احتساب هزینه‌های تولیدی انجام شده و هیچ درصدی به سود تولید کننده اضافه نشده است.

کوره چینی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان در قالب گشت‌های مشترکی با حضور کارشناسانی از مرکز بهداشت، بازرسان سازمان صنعت و تجارت استان و اتحادیه از واحدهای صنفی تولیدکننده زولبیا و بامیه بازدید می‌شود و بنابراین اصناف باید نسبت به رعایت اصول کیفی و قیمت مصوب اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.