تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
2

کارگروه های تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد

  • کد خبر : 1527
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

راستا نیوز – مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی 2 کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد .به گزارش سایت خبری تحلیلی راستا نیوز  تشکیل این کارگروه ها را بدنبال ابلاغ آیین نامه تحول اداری وزارت نفت در شرکت های تابعه این […]

راستا نیوز – مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از تشکیل و راه اندازی 2 کارگروه تحول اداری و تکریم ارباب رجوع در این شرکت خبر داد .به گزارش سایت خبری تحلیلی راستا نیوز  تشکیل این کارگروه ها را بدنبال ابلاغ آیین نامه تحول اداری وزارت نفت در شرکت های تابعه این وزارت خانه و هدف از آن را انسجام بخشیدن ، هماهنگی و نظارت بر برنامه های نو سازی و تحول در نظام اداری شرکت های تابعه وزارت نفت عنوان کرد .

به گفته این مقام مسئول در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ؛ عارضه یابی ، انسجام بخشی و هماهنگی بین سیستم های موجود وایجاد ارتباط منطقی و موثر بین فعالیت های سازمان از جمله اهداف و برنامه های نظام تحول اداری می باشد .

وی افزود: رسیدن به تفاهم عمومی در تعاریف ، طرح های عملیاتی ، فرآیندها و تبیین حوزه فعالیت  آنها و ارایه گزارش به شورای تحول اداری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از دیگر اهداف و وظایف کارگروه تحول اداری می باشد .

وی اظهار داشت : این کار گروه مشتمل بر 7 عضو با عضویت مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت با مسئولیت مدیرعامل تشکیل گردیده است .

مهندس پیرامون در خصوص کمیته تکریم ارباب رجوع نیز گفت : بمنظور تکریم مراجعه کنندگان و ارتقای سلامت اداری و هماهنگی کلیه فعالیت ها در این زمینه و نظارت بر حسن انجام امور این کمیته با عضویت 5 تن از مدیران و روسا با مسئولیت مدیر منابع انسانی تشکیل گردیده است .

وی خاطر نشان کرد : کارگروه تکریم ارباب رجوع در سطح شرکت های تابعه وزارت نفت به ‌منظور نهادینه‌سازی فرهنگ ارج نهادن به کرامت انسانی و تشویق و تقدیر از تلاش، خلاقیت و نوآوری کارکنان متعهد و کارآمد به عنوان یک تکلیـف وجدانی، قانونی و شرعی و یـکی از شاخـص‌های اصلی سـنجش رشـد و توسـعه در جـهت‌گیری کلان صنعت نفت با ابلاغ مدیر توسعه منابع انسانی و مدیریت این وزارت خانه در سطوح مختلف وزارت نفت تشکیل شده است .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.