تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

خطیب جمعه مسجدسلیمان:مردم و مسئولین عزم شان را برای مبارزه با فساد و زمین خواری در مسجدسلیمان جزم کرده اند

  • کد خبر : 1440
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

    واقعیت این است در همین مسجدسلیمان نماز جمعه بارها توانسته فتنه هایی را در نطفه خفه و از بعضی مشکلات و رفتارهای غلط جلوگیری کند که ما این را مدیون فرهنگ و درک نخبگان خود می دانیم/ مردم مسجدسلیمان زبانزد همه هستند و نگاه خوبی به نماز جمعه دارند/ نهادها و سازمان های مختلف، […]

    واقعیت این است در همین مسجدسلیمان نماز جمعه بارها توانسته فتنه هایی را در نطفه خفه و از بعضی مشکلات و رفتارهای غلط جلوگیری کند که ما این را مدیون فرهنگ و درک نخبگان خود می دانیم/ مردم مسجدسلیمان زبانزد همه هستند و نگاه خوبی به نماز جمعه دارند/ نهادها و سازمان های مختلف، شورای تأمین، فرماندار، دادستانی، شورای شهر و… عزم شان را برای مبارزه با فساد در مسجدسلیمان جزم کرده اند/ معضل زمین خواری در مسجدسلیمان جدی ست/ بنده به نظام مهندسی اعتراض کردم و گفتم شهر ما از باب نظام شهری اشکالاتش کم نیست/ وقتی می بینیم تعاونی نزاجا چند صد میلیون کلاه گشاد می گذارد بر سر اهالی شهر و دوستان عزیز شورا و مسئولین جلویشان می ایستند، وقتی می بینیم کارمند بازنشسته فلان نهاد مثلاً به اعضای شهرداری رشوه می دهد تا از هفت میلیارد تومان حقوق شهر بگذرد، همین می شود که عده ای اراذل و اوباش در نیمه های شب به یکی از اعضای شورای شهر حمله ور می شوند و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند/از هر فرصتی که به دست می آید وظیفه ی خودم می دانم از خبرنگاران و مسئولان سایت های خبری مسجدسلیمان تشکر کنم که حساسیت خوبی به مشکلات و معضلات شهرستان دارند و همچنین به خوبی گزارشات نماز جمعه را به مردم منتقل می کنند.

راستا نیوز –  عزت الله قاسمی: نماز جمعه این هفته مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری راستا نیوز در ابتدای خطبه های این هفته امام جمعه مسجدسلیمان با نزدیک شدن به ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی گفت: گرامی می داریم سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی. واقعیت این است در همین مسجدسلیمان نماز جمعه بارها توانسته فتنه هایی را در نطفه خفه و از بعضی مشکلات و رفتارهای غلط جلوگیری کند که ما این را مدیون فرهنگ و درک نخبگان خود می دانیم. در قضیه سریال سرزمین کهن یا مشکلات تیم نفت و … دیدیم که مردم چقدر خوب و متدینانه عمل کردند. مردم مسجدسلیمان زبانزد همه هستند و نگاه خوبی به نماز جمعه دارند نگاه مردم ایران به نماز جمعه الگویی شده برای مسلمانان جهان و تقریباً شروع اعتراضات شان از نماز جمعه است.

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مسئله هسته ای گفت: تشکر می کنم از تیم هسته ای که زجمت کشیدند تا مذاکرات را به نتیجه رساندند. مذاکرات بدی نبود و تیم ما هوشمندانه برخورد کردند از طرف رهبری هم از آن ها تشکر کرده است. شما نگاه کنید جان کری در شورای روابط امور خارجی چه گفته است. او گفته ایرانی ها را نمی توان شکست داد تضعیف بشو هم نیستند… تصویب سریع شورای امنیت نشان از ترسیدن آن ها داشت که مبادا ما پا پس بکشیم… به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نهادها و سازمان های مختلف، شورای تأمین، فرماندار، دادستانی، شورای شهر و… عزم شان را برای مبارزه با فساد در مسجدسلیمان جزم کرده اند و دارند شبانه روز تلاش می کنند. وی ادامه داد:

معضل زمین خواری در مسجدسلیمان جدی ست. همین دو سه روزی که به مناسبت عید فطر تعطیل بود در منطقه اسکاچ در روز روشن سیصد چهارصد متر زمین روبروی پل چمران را افرادی سودجو تصرف کردند. این ها یک باند هستند که باید جلوشان گرفته شود. وی ادامه داد: دادستان محترم مسجدسلیمان در حالی که در تشییع جنازه برادر جوانش بود دستور داد: نیروی انتظامی با همکاری شورای شهر و شهرداری بروند و مکان تصرف شده را تخریب کنند.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: ساختمان سازی ها در شهر نیز دارای اشکالات فراوانی ست. بنده به نظام مهندسی اعتراض کردم و گفتم شهر ما از باب نظام شهری اشکالاتش کم نیست. فروش تراکم صد درصد ایراد دارد. شهرداری نباید تراکم ۱۰۰درصد بفروشد، مبلمان شهری مان دارد به هم می ریزد. مردم احساس امنیت ندارند از حیاط خانه هاشان نمی توانند استفاده کنند. زمین خواری هم که در شهر بیداد می کند. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: از فرماندار محترم مسجدسلیمان تقاضا می کنم پیرو جلسات گذشته در باب زمین خواری برای مبارزه با زمین خواران همه تلاشش را انجام بدهد تا انشالله مسئله زمین خواری در نهادها و ادارات ریشه کن شود.

وی ادامه داد: وقتی می بینیم تعاونی نزاجا چند صد میلیون کلاه گشاد می گذارد بر سر اهالی شهر و دوستان عزیز شورا و مسئولین جلویشان می ایستند،وقتی می بینیم کارمند بازنشسته فلان نهاد به اعضای شهرداری رشوه می دهد تا از هفت میلیارد تومان حقوق شهر بگذرد، همین می شود که عده ای اراذل و اوباش در نیمه های شب به یکی از اعضای شورای شهر حمله ور می شوند و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند که دوستان مان در شورای شهر بیانیه خوبی نیز در محکوم کردن این مسئله منتشر کردند. باید با چنین اراذل و اوباشی به شدت برخورد شود و انتظار عاجل دارم که مسیولین این مسئله را با دقت پیگیری و خاطیان را به چزای عمل شان برسانند. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود اظهار داشت: باید از خبرنگاران و مسئولین سایت های شهرستان تشکر کرد و ادامه داد: از هر فرصتی که به دست می آید وظیفه ی خودم می دانم از خبرنگاران و مسئولان سایت های خبری مسجدسلیمان تشکر کنم که حساسیت خوبی به مشکلات و معضلات شهرستان دارند و همچنین به خوبی گزارشات نماز جمعه را به مردم منتقل می کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.