تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
3

حجت الاسلام امینی: در بحث هسته ای با هر گرایشی که هستیم اتحاد و انسجام ملی امان را حفظ کنیم/ اصحاب رسانه برای ریشه کن کردن بی سوادی به آموزش و پرورش کمک کنند

  • کد خبر : 1523
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

راستا نیوز –  حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان با بیان این که باید در مبحث انرژی هسته ای انسجام ملی امان را حفظ کنیم گفتند: باید مواظب باشیم اتحاد و انسجام ملی امان را حفظ کنیم و خدایی ناکرده در این مبحث مهم به سمت دو قطبی شدن پیش […]

راستا نیوز –  حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان با بیان این که باید در مبحث انرژی هسته ای انسجام ملی امان را حفظ کنیم گفتند: باید مواظب باشیم اتحاد و انسجام ملی امان را حفظ کنیم و خدایی ناکرده در این مبحث مهم به سمت دو قطبی شدن پیش نرویم.

امام جمعه مسجدسلیمان گفت: با هر گرایشی که هستیم باید روی اصول مان بمانیم و انسجاممان را حفظ کنیم وی گفت: نگاهمان به مسئله ی هسته ای باید اسلامی و فرهنگی باشد چرا که دیگر دنیا روی ما حساب جداگانه ای باز کرده است و دشمنان نظام اسلامی را متحیر کرده ایم. نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت:

تبریک عرض می کنم این روز را به همه پهلوانان عزیز و خوشحالم که این روز ثبت بین المللی شد. وی گفت: ورزش زورخانه ای یک ورزش کاملاً پهلوانانه و اخلاقی و تربیتی ست که با نام مبارک و زیبای حضرت علی (ع) عجین شده است.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود به سفر هیئت بلندپایه ی فدراسیون وزنه برداری به مسجدسلیمان گفت: رییس محترم فدراسیون وزنه برداری کشور به همراه هیئتی بلند پایه روز گذشته به مسجدسلیمان آمدند و در فرمانداری به ریاست فرماندار محترم جلسه ی خوبی برای احیا و کمک به این رشته قهرمان پرور گرفتند و آن طور که شنیدم تصمیمات خوبی نیز برای شهرستان گرفته شد که البته لطف کردند و به ملاقات بنده نیز آمدند و من هم تا آنجا که می توانستم در باب دفاع از استعدادهای نهفته مناطق خودمان حرف زدم و اوضاع شهرستان و لزوم کمک به جوانان شهرم را برایشان تشریح کردم که البته قول هایی نیز داده شد.

حجت الاسلام امینی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت سواد آموزی و ریشه کن کردن بی سوادی در شهرستان گفت: تشکر می کنم از وزارت آموزش و پرورش که قدم های خوبی برای ریشه کن کردن این معضل برداشته اند چرا که لزوم این کار از اهم مسائلی ست که باید به آن توجه شود. امام جمعه مسجدسلیمان گفت:

در جلسه شورای اداری مسجدسلیمان، رییس ادراه آموزش و پرورش مسجدسلیمان توضیحاتی در ارتباط با طرح و برنامه هایی که دولت برای سواد آموزی افراد در نظر گرفته است ارائه داد که به اعتقاد من در این مقطع می تواند بسیار راهگشا باشد وی گفت: با این طرح ، دولت هم به یادگیرنده و هم به یاد دهنده مبالغی را پرداخت می کند که این می تواند یک بسته ی تشویقی برای آنان باشد. وی در پایان سخنان خود از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست که در این رابطه فرهنگ سازی و با اداره آموزش وپرورش همکاری نمایند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.