تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

رییس هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان: امیدوارم با حمایت همه جانبه مسیولین شاهد شکوفایی بیشتر این ورزش در مسجدسلیمان باشیم

  • کد خبر : 1520
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

راستا نیوز – مهندس علی عیدیوندی رییس هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های انجام شده و از آنجایی که مسجدسلیمان مهد وزنه برداری کشور است تصمیم گرفتیم با یک برنامه مدون احیا دوباره وزنه برداری در مسجدسلیمان را از آموزشگاهها آغاز کنیم. همچنین پیگیری […]

راستا نیوز – مهندس علی عیدیوندی رییس هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: با پیگیری های انجام شده و از آنجایی که مسجدسلیمان مهد وزنه برداری کشور است تصمیم گرفتیم با یک برنامه مدون احیا دوباره وزنه برداری در مسجدسلیمان را از آموزشگاهها آغاز کنیم. همچنین پیگیری جدی برای فعالیت باشگاههای شهرستان را به زودی آغاز خواهیم کرد. رییس هیئت وزنه برداری مسجدسلیمان ادامه داد: امیدوارم با حمایت همه جانبه مسیولین شهری از جمله حجت الاسلام امینی امام جمعه، اسماعیل جلیلی نماینده محترم، گوروئی فرماندار و مسیولین استانی از جمله: دکتر قریشی رییس هییت استان که به صورت جدی به دنبال فعالیت دوباره وزنه برداری شهرستان هستند شاهد شکوفایی بیشتر این ورزش در مسجدسلیمان باشیم.

مهندس عیدیوندی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی جلساتی که با پیشکسوتان و وزنه برداران قهرمان این رشته داشتیم به دنبال رفع مشکلات از جمله احیا دوباره سالن های وزنه برداری شهرستان و نأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز هستیم تا بتوانیم با تأمین حداقل ها شرایط را برای بازگشت روزهای خوب این رشته اولویت دار در شهرستان مسجدسلیمان فراهم نماییم. به گزارش راستا نیوز مهندس عیدیوندی در پایان سخنان خود گفت: در این راستا با پیگیری های انجام شده در شهریور ۹۴مسابقات قهرمانی جوانان کشور را جهت ایجاد انگیزه بیشتر در بین جوانان دنبال خواهیم کرد تا علاوه بر احیا این رشته جوانان و نوجوانان را جهت تشویق و ترغیب دوباره بتوان به سمت این رشته هدایت نمود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.