تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

فرزاد حافظی : ۸۰ درصد بازیکنان مان از بچه های بختیاری ست/ با جذب ۳ بازیکن دیگر لیست تکمیل می شود/ دست یاری به سوی هواداران دراز می کنیم/ قطعاً نگاه ما به رده های بالای جدول است

  • کد خبر : 1562
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۲۹

راستا نیوز – فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آخرین وضعیت تیم را تشریح نمود. حافظی در ابتدای سخنان خود از ارودی بروجن گفت: اردوی بسیار خوبی را در بروجن برگزار می کنیم، بچه ها روزانه در ۳ نوبت در حال تمرین هستند و این اردو تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که پس […]

راستا نیوز – فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان آخرین وضعیت تیم را تشریح نمود. حافظی در ابتدای سخنان خود از ارودی بروجن گفت: اردوی بسیار خوبی را در بروجن برگزار می کنیم، بچه ها روزانه در ۳ نوبت در حال تمرین هستند و این اردو تا روز جمعه ادامه خواهد داشت که پس از آن ادامه تمرینات را در مسجدسلیمان پیگیری خواهیم کرد. حافظی ادامه داد: جو بسیار خوبی در اردو حکمفرماست و بچه ها با روحیه ای بالا و با نشاط در حال تمرین هستند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارتباط با وضعیت قرارداد بازیکنان گفت: بیش از ۸۰ درصد از بازیکنان خود را از بچه های بختیاری جذب کرده ایم که ۶۰ درصد آن بچه های مسجدسلیمان هستند. از فصل گذشته نیز با حمزه حدادی و کیومرث چراغی به توافق رسیدیم و با جذب ۲ یا ۳ بازیکن دیگر لیست ما برای فصل پیش رو تکمیل می شود.

به گزارش راستا نیوز حافظی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان که از او پرسید هدف گذاری شما برای لیگ جدید چیست اظهار داشت: قطعاً نگاه ما به رده های بالی جدول است و این قول را به هواداران می دهم که از تیم نفت بازی های خوبی را خواهید دید که در شأن هواداران و مردم مسجدسلیمان باشد. وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در مقطع حساسی قرار داریم و تیم احتیاج به آرامش دارد. دست یاری به سوی هواداران پرشور و فهیم دراز می کنیم و امیدوارم با حمایت های خود ما را در پیشبرد اهداف مان که همان اعتلای نام مسجدسلیمان و شاد کردن دل مردم است یاری کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.