تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

0

بررسی گواهینامه های استاندارد جهانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

  • کد خبر : 1613
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

راستا نیوز – این جلسه صبح امروز در سالن کنفرانس اداره مرکزی و با حضور نمایندگان ایرانی شرکت سویسی SGS – مدیرعامل ، مدیران و روسای واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد . مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی در این جلسه ضمن خوشامد گویی به نمایندگان و سر ممیزان شرکت […]

راستا نیوز – این جلسه صبح امروز در سالن کنفرانس اداره مرکزی و با حضور نمایندگان ایرانی شرکت سویسی SGS – مدیرعامل ، مدیران و روسای واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی در این جلسه ضمن خوشامد گویی به نمایندگان و سر ممیزان شرکت اعطاء کننده گواهی نامه گفت : این شرکت در سال 1382موفق شد بعنوان نخستین شرکت بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گواهی نامه های استاندارد جهانی مدیریت کیفیت را دریافت نماید .

ابراهیم پیرامون با عنوان اینکه تمدید این گواهی نامه ها هرساله و پس از حضور ممیزان و کارشناسان شرکت مربوطه و بررسی کلیه فعالیت ها و تطابق آنها با استاندارد های جهانی صورت می گیرد اظهار امیدواری کرد امسال نیز فرآیند تمدید گواهی نامه های مذکور با موفقیت به سرانجام برسد .

وی همچنین خاطر نشان کرد : توجه به محیط زیست و رعایت ایمنی و الزامات زیست محیطی همواره جزو اصول و سرلوحه فعالیت های این شرکت بوده و رخ ندادن اتفاقات قابل ملاحظه در این سطح خود بیانگر این اهمیت می باشد .

سرممیز شرکت SGS نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور در شهر مسجدسلیمان گفت : بررسی اهداف و برنامه والزامات کلیه واحدهای اداری و عملیاتی این شرکت بصورت نمونه  انتخاب و مورد ارزیابی و ممیزی قرار می گیرند .

محمد رضا حسینیان افزود : پس از بررسی ها عدم انطباق ها و مشاهدات در دو گروه توصیه بهبود و پتانسیل خطا دسته بندی ارایه گزارش می شوند .

یادآوری می نماید شرکت بهره برداری  نفت و گاز مسجدسلیمان بعنوان قدیمی ترین تولید کننده نفت و گاز در خاورمیانه و ایران با کسب گواهینامه های 3 گانه مدیریت شامل سیستم مدیریت کیفیت  ISO 9001 ویرایش 2008 – سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001  ویرایش 2004 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای OHSAS 18001 ویرایش 2007 در سال 1382 مطابق با آخرین استانداردهای حرفه ای دنیا فعالیت می نماید .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.