تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

0

امام جمعه مسجدسلیمان: سرمایه عظیم خبرنگاران شادمانی و رضایت مردم است/ بهمن مطلق نام بختیاری و مسجدسلیمان را در آسیا مطرح نمود

  • کد خبر : 1717
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

راستا نیوز/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی از قدرت مند بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی نکران هستند، آن ها با تفکر ما مشکل دارند و مسائلی همچون مسئله ی هسته ای یا موشکی بهانه ای بیش نیست. به […]

راستا نیوز/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی از قدرت مند بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی نکران هستند، آن ها با تفکر ما مشکل دارند و مسائلی همچون مسئله ی هسته ای یا موشکی بهانه ای بیش نیست. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلامی امینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامی داشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: تشکر می کنم از خبرنگاران شهرم که مشکلات و معضلات را در شهرستان شناسایی و مردم و مسئولان را از این مشکلات آگاه می سازند. سرمایه عظیم خبرنگاران شادمانی و رضایت مردم است، در مقاطع مختلف دیده ام که خیلی معقول و مردمی اطلاع رسانی می کنند و موجی از خوشحالی در دل مردم ایجاد می کنند.

امام جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد: بنده نه به عنوان امام جمعه بلکه به عنوان یک خبرنگار و حلقه وصل بین مردم و مسئولان نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان در هفته گذشته برگزار کردم که در این نشست حول کلمه مردم صحبت های منطقی مطرح شد. وی ادامه داد: یک روزی در مسجدسلیمان تنها دو خبرنگار فعالیت می کردم اما امروز پس از گذشت چند دهه بیش از ۳۰ خبرنگار و فعال مطبوعاتی در شهرستان دارند کار می کنند. خیلی خوشحال شدم وقتی جوانان و پیشکسوتان را در کنار هم دیدم که این قدر به همدیگر احترام می گذارند. با دیدن چنین صحنه هایی آدم امید پیدا می کند برای حرکت و تلاش بیشتر. وی ادامه داد: خبرنگاران فرهنگ ساز هستند و باید فرهنگ عقلانیت، مدنیت و معنویت را ترویج کنند. وی اضافه کرد : بارها دیده ام که خبرنگاران به حمایت از مردم مظلوم مان از مسئولان مطالبه گری کردند و بارها از همین خبرنگاران دیده ام که به پشتیبانی و حمایت از مسئولان کاردان و کارآمد مقاله نوشته اند.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط تلاش تعدادی از اهالی خبر و رسانه برای مطرح کردن مسجدسلیمان به عنوان پایتخت فرهنگی بختیاری گفت: باید چند سالی روی این مسائل کارکنیم که اگر روزی مسجدسلیمان را به عنوان پایتخت فرهنگی قوم بختیاری مطرح کردیم مثل موضوع سردار شهید علیمردان خان و بهنام محمدی و کاری که در گویش بختیاری در شعر آئینی انجام شد همه تائیدمان کنند. وی ادامه داد: همگان با نقش مسجدسلیمان در گویش شعر آئینی بختیاری آشنا هستند و رویکرد به شعر آئینی در نوحه ها و مراسم های مذهبی با گویش بختیاری را نشات گرفته از مسجدسلیمان می دانند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود در ارتباط با درگذشت اسطوره ورزش و اخلاق استاد بهمن مطلق گفت: تقدیر می کنم از پهلوان نامی، اسطوره اخلاق و مردمگرایی، معلم نام آشنا استاد بهمن مطلق. مردی که در سال ۱۳۳۹ با قهرمانی در مسابقات وزنه برداری نام مسجدسلیمان را در کشور مطرح کرد. وی چه به عنوان ورزشکار و چه در کسوت مربی گری و داور بین المللی نام بختیاری و مسجدسلیمان را در رسانه ها، کشور و آسیا مطرح نمود. یاد او را گرامی می داریم و از همه مردم دعوت می کنم که فردا در مراسم تشییع ایشان حضور یابند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.