تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

اطلاعیه ها

سجاد عالیوند رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر جلیلی در مسجدسلیمان شد بازدید میدانی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از برخی پروژه های عمرانی سطح شهر دعوت شهردار مسجدسلیمان جهت حضور گسترده مردم در انتخابات به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: اجرای روکش آسفالت خیابان‌های فرعی منطقه نمره ۴۰ آسفالت منطقه پرتردد هشت بنگله به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مرکز پیوند استخوان در مکان بیمارستان قدیم راه اندازی میشود که با این اتفاق بیمارستان نور کلگه تبدیل به یک قطب درمانی در شمال شرق خوزستان خواهد شد، دانشکده ای که دو نماینده قبلی پیگیر آن بودند/پیش از انتخابات یک گروه به عنوان گروه خیرین یا جهادی وارد مسجدسلیمان شدند که از ما انتظار همکاری داشتند که با توجه به شرایط موجود و شائبه وابستگی به یکی از کاندیداها نمی توانستیم به دلیل منع دستگاههای دولتی در تبلیغات و استفاده از امکانات، در این رابطه همکاری داشته باشیم و همین باعث ناراحتی هایی از طرف نماینده کنونی شده است/ سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان منصوب شد

0

خوزستان نائب قهرمان مسابقات وزنه برداری کشور

  • کد خبر : 1763
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

راستا نیوز-  مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی ۱۴-۱۳ سال بعد از ۵ سال به میزبان استان قزوین از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ مرداد ماه برگزار شد که تیم وزنه برداری نوجوانان استان خوزستان با ۸ ورزشکار در این رقابتها شرکت کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز در این رقابتها ابوالفضل […]

راستا نیوز-  مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی ۱۴-۱۳ سال بعد از ۵ سال به میزبان استان قزوین از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ مرداد ماه برگزار شد که تیم وزنه برداری نوجوانان استان خوزستان با ۸ ورزشکار در این رقابتها شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز در این رقابتها ابوالفضل جمعه پور در دسته ۵۰ کیلوگرم با رکورد ۶۴ کیلوگرم در یکضرب و ۶۸ کیلوگرم در حرکت دوضرب و در نهایت با مجموع ۱۳۲ کیلوگرم سه مدال نقره را برای خوزستان به ارمغان آورد.

در دسته ۵۶ کیلوگرم علی صالحی پور در هر سه حرکت به مدال طلا دست یافت و اولین مدال طلای خوزستان در این مسابقات را به ارمغان آورد. این وزنه بردار در حرکت یکضرب وزنه ۶۵ کیلوگرم را بالای سر برد، در حرکت دوضرب وزنه ۸۱ کیلوگرم را بالای سر برد و در نهایت با مجموع ۱۴۶ کیلوگرم و با دریافت هر سه مدال طلای این دسته کار خود را به پایان رساند

در دسته ۶۲ کیلوگرم خوزستان دو وزنه بردار داشت. در این دسته مهدی خطیبی با وزنه ۶۸ کیلوگرم در حرکت یکضرب، ۸۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب و در مجموع با ۱۴۸ کیلوگرم سه مدال نقره دیگر را برای خوزستان بدست آورد.

همچنین در این دسته ابوالفضل مطلق در حرکت یکضرب ۶۳ کیلوگرم، دوضرب ۷۳ کیلوگرم و در مجموع با ۱۳۶ کیلوگرم در هر سه حرکت به مقام چهارم دست یافت. در دسته های ۶۹ و ۷۷ کیلوگرم تیم خوزستان شرکت کننده نداشت.

در دسته ۸۵ کیلوگرم عرفان جعفری در حرکت یکضرب ۵۷ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۷۵ کیلوگرم و در نهایت با مجموع ۱۳۲ کیلوگرم در هر سه حرکت به مقام چهارم این رقابتها دست یافت.

در دسته ۹۴ کیلوگرم حمیدرضا نریمیسا و مهدی صالحی وند به ترتیب به مقام های نهم و پنجم دست یافتند.

در دسته ۹۴+ کیلوگرم در روز آخر این رقابتها احمدرضا منتظری در رده نهم قرار گرفت.

در پایان این رقابتها تیم وزنه برداری نوجوانان استان خوزستان توانست در بین ۲۵ استان شرکت کننده مقام دوم را از آن خود کند.

نتایج پنج تیم اول این رقابتها به شرح زیر می باشد:

مازندران با ۶۱۷ امتیاز مقام اول

خوزستان با ۵۳۳ امتیاز مقام دوم

گیلان با ۴۸۸ امتیاز مقام سوم

فارس با ۴۸۵ امتیاز مقام چهارممان

اصفهان با ۴۶۱ امتیاز مقام پنجم

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.