تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

گزارش راستا نیوز از مراسم استقبال بانوان ووشوکار در ایذه

  • کد خبر : 1854
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

راستا نیوز – با حضور جمعی از مسئولین از زهرا سلحشور و فاطمه کیان زادگان دو ووشوکار ایذه ای که موفق شدند در مسابقات ووشو جوانان آسیا در چین مدال نقره و برنز کسب کنند استقبال ویژه ای شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز حسین کیانی معاون فرماندار، در این مراسم هوشنگ حاتمی […]

راستا نیوز – با حضور جمعی از مسئولین از زهرا سلحشور و فاطمه کیان زادگان دو ووشوکار ایذه ای که موفق شدند در مسابقات ووشو جوانان آسیا در چین مدال نقره و برنز کسب کنند استقبال ویژه ای شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز حسین کیانی معاون فرماندار، در این مراسم هوشنگ حاتمی سرپرست اداره ورزش و جوانان، قاسم احمدی مدیر آموزش و پرورش، رضا صیدالی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ایمان داوودی عضو شورای شهر ایذه حضور داشتند. در این مراسم هوشنگ حاتمی سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه در سخنانی ضمن خیر مقدم از استقبال پر شور مردم تشکر کرد و گفت : ورزشکاران با دعای شما عزیزان به مدال دست یافتند و از مسولینی که در این مراسم شرکت نکردند گلایه کرد. وی افزود : باید به این عزیزان تبریک گفت که با کمبود امکانات به این موفقیت رسیدند که جا دارد از خانواده های این قهرمانان نیز تشکر کرد که اگر حمایت این عزیزان نبود راه به جای نمی بردیم.حاتمی افزود : مطمئناً اگر در این رشته سرمایه گذاری شود قطعاً قهرمانان زیادی کشف خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کیانی معاون فرماندار ایذه گفت : اگر بستر لازم برای ورزش ایذه مهیا شود ورزشکاران مستعد ایذه حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت. سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه در پایان خاطرنشان کرد : اعزام هر تیمی به مسابقات استانی حدود ۶۰۰ هزار تومان هزینه در بر خواهد داشت  این در حالی ست که در دیگر ادارات وسایل نقلیه هایشان به خاطر عدم استفاده خاک می خورند و این در حالی ست که ما حاضر هستیم هزینه سوخت و ماموریت راننده را تقبل کنیم البته این احتیاح به تعامل همه ادارات دارد.

حسین کیانی معاون فرماندار سخنران بعدی برنامه بود وی در ابتدا این موفقیت بزرگ در آسیا را به سلحشور و کیانی زادگان و خانواده ی این دو ورزشکار و جامعه ورزش ایذه تبریک گفت و این روز را بهترین روز زندگی خود دانست. وی اظهارداشت : در این شهر شیرزنان زیادی داریم آن ها که در آوردگاههای مختلف افتخارات کسب می کنند .

کیانی افزود: باید زیرساخت ها شکل بگیرد ما در حد توان مالی شهرستان کارهایی انجام دادیم و در آینده با مرتفع شدن مشکلات مالی کشور و شهرستان کارهای زیادی برای توسعه ورزش ایذه انجام خواهیم داد. معاون فرماندار سپس از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ایذه خواستار حمایت از این دو قهرمان شد و خاطرنشان کرد : با توجه به این که اردوها و مسابقات همزمان با امتحانات بود مساعدت های لازم را در این خصوص داشته باشند . در ادامه قاسم احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایذه و نظری مدیر روابط عمومی هیات ووشو نیز در سخنانی کوتاه به این قهرمان تبریک گفتند  وبرای آنان آرزوی موفقیت کردند. در پایان مراسم هم از سوی هوشنگ حاتمی سرپرست اداره ورزش و جوانان ایذه لوح سپاس و هدایای نقدی به این دو قهرمان اهدا شد.

حاشیه ها:

این مراسم راس ساعت ۱۸ از پارک صخره ای با اهدای گل به قهرمانان آغاز شد

از این دو ووشو کار با حلقه های گل و آهنگ های محلی استقبال شد.

بیش از هزار نفر از مردم قدرشناس در این مراسم حضور داشتند.

رحیم آورچه مجری گری این برنامه را بر عهده داشت.

سید حمید جاور سرپرست هیات ووشو، سحر مرادی مربی ، زهرا سلحشور و بندانی مربی فاطمه کیانی زادگان را یکی از عامل های موفقیت این ورزشکاران معرفی کرد.

گزارش : فیروز بیگلری

IMG-20150812-WA0018IMG-20150812-WA0022

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1854

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر قهرمان شهرمان

  2. افرین بر قهرمان ایذه ای با تمام کمبودها افتخار افریدند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.