تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

حجت الاسلام امینی: عزم جدی برای مقابله با زمین خواران به وجود آمده است/ قوم ما را بعضی خواص نسل اول و دوم پس از انقلاب به این روز انداخته است/ تیم نفت باید به بچه های بومی توجه بیشتری نشان دهد

  • کد خبر : 1888
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

ما هفت امامزاده داریم که نباید به راحتی از کنار آن بگذریم/ با جدیت با عوامل زمین خواری در شهرستان برخورد خواهیم کرد/ اقشار مختلف مردم با هوش تر از گذشته شده اند و دوست و دشمن خودشان را به خوبی می شناسند/ باید در دو نقطه شهر به فکر قبرستان جدید بود/ تیم نفت […]

ما هفت امامزاده داریم که نباید به راحتی از کنار آن بگذریم/ با جدیت با عوامل زمین خواری در شهرستان برخورد خواهیم کرد/ اقشار مختلف مردم با هوش تر از گذشته شده اند و دوست و دشمن خودشان را به خوبی می شناسند/ باید در دو نقطه شهر به فکر قبرستان جدید بود/ تیم نفت باید به بچه های بومی توجه بیشتری نشان دهد/ قوم ما را بعضی خواص نسل اول و دوم پس از انقلاب به این روز انداخته است/ عزم جدی برای مقابله با زمین خواران به وجود آمده است.

راستا نیوز/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجدسلیمان در سخنانی با اشاره به نزیک شدن به دهه کرامت اظهار داشت: از همه نخبگان فرهنگی کشورمان سپاسگزارم که تلاش می کنند بعضی از روزها و مناسبت ها را برجسته کنند. با خدمت به خلق می توان راه پرهیزگاری را طی کرد. وی ادامه داد: دنیا تمام می شود آنچه می ماند خدمت به قرآن و خدمت به مذهب است که آثار آن را در زندگی زمینی امان نیزخواهیم دید و باعث دنیایی آبادتر و معیشتی آسان خواهد شد.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در آستانه ورود به ماه ذیقعده هستیم. ماه پر خیر و برکتی که مناسبت های خجسته زیادی در دل این ماه قرار گرفته است.

دهه اول ذیقعده دهه کرامت است که اول آن روز یک شنبه میلاد کریمه اهل بیت دختر موسی بن جعفر(ع) در قم است و ششم آن ولادت با سعادت احمد بن موسی(ع) شاه چراغ و اوج این دهه میلاد با سعادت ارباب این مملکت آبروی ما امام هشتم علی بن موسی رضا(ع) است. من از همه ادارات و روابط عمومی ها که سلیقه به خرج می دهند و این مناسبت ها را برجسته می کنند سپاسگزارم.

حجت الاسلام امینی ادامه داد: مشاهده می کنم که جوانان ما به خوبی از فضاهای مجازی استفاده می کنند و کارهای خوبی انجام می دهند و با جلوه های زیبای هنری در شبکه های اجتماعی اهل بیت را جهانی می کنند.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از روزهای این دهه را با عنوان روز بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبرکه نامگذاری کرده اند. از این که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی توجهات بیش از گذشته به سمت امام زاده ها معطوف شده است بسیار خوشحالم و از این که من از جامعه سلسله جبال زاگرس هستم بسیار خدا را شکر گذارم فراموش نکنید کوههای ما و کوههای البرز پناهگاه بچه های پیغمبر بوده اند.

ژن ایرانی ها ظلم ستیز بوده اند، لذا وقتی می فهمیدند این ها بچه های پیغمبر اند که به دیارشان آمده اند مهمان نوازی می کردند. امام صادق (ع) از قبل بشارت داد که آشیانه ما این سرزمین ایران است. امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در تاریخ ۵ شهریور ۹۴ کاروانی از حرم آستان قدس رضوی به مسجدسلیمان خواهند آمد. انشاالله به استقبال شان می رویم. مسجدسلیمان یک شهری ست که مردمانش عاشق امام رضا(ع) هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با امام زاده هفت شهیدان(ع) گفت: ما مسجدسلیمانی ها تصمیم گرفتیم که با مشارکت مردم اندیکا و لالی بیش از گذشته به امامزاده هفت شهیدان برسیم. ما هفت امامزاده داریم که نباید به راحتی از کنار آن بگذریم.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن هشدار به زمین خواران در مسجدسلیمان اظهار داشت: با جدیت با عوامل زمین خواری در شهرستان برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کسی از نجابت این مردم سوء استفاده کند. وی ادامه داد: عزم جدی برای مقابله با زمین خواران به وجود آمده است.

بخشی از این مشکل بر می گردد به سوء مدیریت بعضی از آقایان که در این رابطه انشاالله تصمیمات خوبی خواهیم گرفت. رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ارتباط با وضعیت نامناسب قبرستان ها در مسجدسلیمان گفت: در این رابطه حرف بسیار داریم. وقت آن رسیده که در این رابطه یک فکر اساسی کرد. باید در دو نقطه شهر به فکر قبرستان جدید بود. وی در ارتباط با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت:

عده ای از جوانان ورزش دوست مراجعه کرده اند و گفتند: تیم نفت باید به بچه های بومی توجه بیشتری نشان دهد. مثلاً افراد مستعدی در همین تیم نفتون وجود دارد که بهتر بود به این عزیزان توجه می شد و به آن ها بها داده می شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان امام جمعه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود با اشاره به این که سرنوشت هر قومی را خود آن قوم رقم خواهند زد گفت: قوم ما را بعضی خواص نسل اول و دوم پس از انقلاب به این روز انداخته است که بعضی شان از دار دنیا رفته اند، بعضی هاشان سفر کرده اند و از دست آنان راحت شده ایم. در آن مقطع شهری اهل زدو بند داشتیم که نمی گذاشتند چرخ عمران بگردد اما امروز ارتقاء بصیریت داریم، مردم همدل تر و منسجم تر شده اند. اقشار مختلف مردم با هوش تر از گذشته شده اند و دوست و دشمن خودشان را به خوبی می شناسند و برای شهرشان زحمت می کشند و برنامه ریزی می کنند. اگر با هم باشیم به فضل خدواند نتیجه خواهیم گرفت که این وعده خداوند است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1888

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.