تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

0

فرماندار هفتکل: خبری خوش برای هفتکلی ها/ عبور یک باند از جاده اهواز-اصفهان از درون شهرهفتکل تصویب شد

  • کد خبر : 1982
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

راستا نيوز- جلسه فرماندار هفتکل با مدیرکل راه و رئیس پلیس راهور خوزستان برگزار و خبرهای خوشی ازنتایج آن به گوش می رسد. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز به نقل از هفتکل نیوز، فرماندار هفتکل ازنتایج رضایت بخش جلسه خود با مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس پلیس راهور استان خوزستان خبرداد. بیرانوند […]

راستا نيوز- جلسه فرماندار هفتکل با مدیرکل راه و رئیس پلیس راهور خوزستان برگزار و خبرهای خوشی ازنتایج آن به گوش می رسد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز به نقل از هفتکل نیوز، فرماندار هفتکل ازنتایج رضایت بخش جلسه خود با مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس پلیس راهور استان خوزستان خبرداد.

بیرانوند گفت : پیرو جلسه ای بود که قبلا در ستاد ایمنی راه های استان برگزارشده بود و یکی ازمصوبات آن جلسه، بررسی کارشناسانه و دقیق علمی جاده ورودی هفتکل به باغملک توسط شورایی متشکل از فرمانداری هفتکل ، پلیس راهور مدیریت حمل و نقل و پایانه های استان بود.

بر اساس آن مصوبه  با حضور پلیس راهور و مدیرکل راه استان ، مسیر هفتکل تا سه راه سرتیوک مورد باز دید قرار گرفت و راه های پیشنهادی بررسی شد و تمامی دفاعیات ما در مورد عبور یک باند از جاده از داخل شهر هفتکل مورد قبول کلیه اعضاء واقع شد.

فرماندار هفتکل اظهار داشت : البته این مصوبات جزئیات زیادی داشت که از جمله آن می توان به ایجاد یک جاده کمربندی در کنارجاده اصلی اشاره نمود. وی تصریح کرد: حالا پس از توافق کلیه اعضا بر سر موضوع عبور جاده از درون شهر هفتکل ، لازم است این مصوبه در ستاد ایمنی راه های استان به ریاست استاندار خوزستان به تصویب نهایی برسد که با توجه به اعتقاد استاندار خوزستان مبنی بر اینکه تنها راه برون رفت هفتکل از بن بست اقتصادی همین جاده می باشد قطعا این موضوع در جلسه استانی هم به تصویب خواهد رسید.

بیرانوند افزود: پس ازتصویب موضوع در جلسه استانی ، کار به مرحله اجرایی و عملیاتی خواهد رسید و انشاله در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر ماه سال جاری شاهد آغاز عملیات ساخت جاده ورودی از درون شهر هفتکل خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.