تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

استاندار خوزستان: مشکلات کشور با قوانین جاری مرتفع نمی شود

  • کد خبر : 2074
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

مقتدایی: هدف بازدیدها از ادارات و دستگاه های اجرایی این است که کاری فراتر از وظایف قانونی انجام دهیم و در رفع معضل بیکاری خوزستان قدم برداریم زیرا اگر اشتغال در این استان ایجاد شود، بزه نیز به سرعت کاهش می یابد. راستنا نیوز – استاندار خوزستان گفت: قصد ما در بازدیدها از ادارات و […]

مقتدایی: هدف بازدیدها از ادارات و دستگاه های اجرایی این است که کاری فراتر از وظایف قانونی انجام دهیم و در رفع معضل بیکاری خوزستان قدم برداریم زیرا اگر اشتغال در این استان ایجاد شود، بزه نیز به سرعت کاهش می یابد.

راستنا نیوز – استاندار خوزستان گفت: قصد ما در بازدیدها از ادارات و دستگاه های اجرایی و نشست ها با آنها در هفته دولت، تلاش برای رفع معضل بیکاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز عبدالحسن مقتدایی چهارشنبه در سومین روز هفته دولت در بازدید از سازمان آب و برق خوزستان در نشست با مدیران این سازمان اظهار کرد: هدف از این نشست ها این است که کاری فراتر از وظایف قانونی انجام دهیم و در رفع معضل بیکاری خوزستان قدم برداریم زیرا اگر اشتغال در این استان ایجاد شود، بزه نیز به سرعت کاهش می یابد.

وی مشکلات کشور را با قوانین جاری غیر قابل رفع توصیف کرد و گفت: مسوولان با تدبیر در زمان تحریم و فشار با تمام محدودیت ها ابتکار به خرج دادند و در بسیاری از زمینه ها موفقیت های چشمگیری کسب شد.

مقتدایی گفت: در زمان تحریم ضمن اینکه مملکت محصور شد اما آن محدودیت ها تبدیل به خلاقیت شد و مانند کره شمالی به انزوا کشیده نشدیم.

وی همچنین یادآور شد: در یک قرارداد در بخش دهیاری و شهرداری، 9 درصد قرارداد به آن منطقه منتقل می شود و از این طریق درآمدهای استانی درون استان باقی می ماند؛ بنابراین همتی در کنار وظایف و ماموریت های ذاتی لازم است.

استاندار خوزستان در خصوص رفع مشکلات خرید از داخل استان و نداشتن استاندارد لازم در تولیدات استانی، بیان کرد: نمایشگاهی از صنایع آب و برق در استان برگزار می کنیم که قراردادها در همانجا منعقد شود.

بازدیدهای استاندار خوزستان از سازمان ها و ارگان های خوزستان در طول هفته دولت انجام می شود که سومین روز این هفته به سازمان آب و برق خوزستان اختصاص یافت.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2074

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.