تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

انعقاد تفاهم نامه طرح احداث تاسيسات آبرساني به روستاهاي اطراف عنبر ميان شركت آلومينيوم كاوه خوزستان واداره كل آبفار

  • کد خبر : 2190
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵

راستا نيوز – در جلسه ای که ظهر امروز برای انعقاد تفاهم نامه طرح احداث تاسيسات آبرساني شركت آلومينيوم كاوه خوزستان به ده روستاي مسير بخش عنبر انجام شد علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن خیر مقدم به دکتر خبیر معاون سیاسی استاندار،جعفری مشاور مدیرکل آب و فاضلاب استان و مهندس حسینی مدیرعامل شرکت […]

راستا نيوز – در جلسه ای که ظهر امروز برای انعقاد تفاهم نامه طرح احداث تاسيسات آبرساني شركت آلومينيوم كاوه خوزستان به ده روستاي مسير بخش عنبر انجام شد علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی ضمن خیر مقدم به دکتر خبیر معاون سیاسی استاندار،جعفری مشاور مدیرکل آب و فاضلاب استان و مهندس حسینی مدیرعامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان در سخنانی ابراز امیدواری کرد با تلاش همه مسولین شاهد رشد و شکوفایی مسجدسلیمان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز در ادامه حسینی مدیر عامل شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان گفت: شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال؛ پروژه ای را در شهر مسجدسلیمان و در منطقه زیلای تعریف کردند و در تاریخ ۲۳/۱۰/۹۳ با حضور استاندار محترم کلنگ زنی این پروژه انجام شد. وی ادامه داد: در این مدت ۸ ماه اقدامات خوبی صورت گرفته و تمام تلاش ما این بود که صادقانه و با جدیت کار را انجام دهیم و در کنار این پروژه ، دو کار عام المنفعه که می تواند کمک شایانی به مردم منطقه برساند را نیز انجام دهیم. وی ادامه داد:یکی احداث جاده روستای کنجدکار به عقیلی که انشالله در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد و  دیگری تامین آب کارخانه بوده که با جلسه ای که با استاندار محترم و مهندس کریمی مدیر کل اب و فاضلاب روستایی و همچنین مهندس جعفری مشاور ایشان در استان داشتیم اعلام کردیم در کنار آبرسانی به شرکت آلومینیوم  به  روستاهای اطراف(عنبر، پر زرد،كنجدكار،قلعه راك، زالو عرب،آب زالوبهرام، شهيد عبدالهي )  هم آبرسانی خواهیم کرد و از فرماندار محترم و دیگر دستگاههای استان می خواهیم در این کار ما را یاری کنند. مدیرعامل شرکت آلومینیوم خوزستان ادامه داد: این کار  شامل ده روستا می شود که از روستای عنبر شروع و تا روستای کنجدکار ادامه پیدا خواهد کرد.وی جمعیت این روستاها را حدود ۵هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت:ما مطالعات اولیه را شروع کردیم و در حال مطالعات تکمیلی هستیم انشالله با قراردادی که با شرکت آبفا منعقد خواهیم کرد بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

در ادامه این جلسه جعفری مشاور مدیر کل ابفار استان خوزستان گفت: ما یک تفاهم نامه ای با شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان با همکاری و هماهنگی فرمانداری مسجدسلیمان تهیه کردیم .شرکت  آلومینیوم کاوه خوزستان سرمایه گذاری می کند برای تامین آب کارخانه و تعدادی از روستاهای منطقه  ، ما هم به عنوان شرکت آب و فاضلاب روستایی تعهداتی داریم که انشالله در رابطه با اخذ مجوز از برداشت آب از سازمان آب همکاری خوبی با این عزیزان خواهیم داشت تا .شبکه های داخلی روستاها که در تفاهم نامه آمده است را احداث کنیم و سرمایه گذاری که در استان می شود برای بهره برداری به شرکت آب و فاضلاب روستایی واگذار شود تا این روستاهای محروم بخش عنبر بتوانند از آب بهداشتی بهره مند شوند.

به گزارش راستا نیوز دکتر خبیر نیز در پایان این جلسه ضمن تشکر از همه کسانی که دارند برای سربلندی این منطقه تلاش می کنند گفت: انشاالله صوابی که در این کار خیر است به دست شهیدان برسد.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: خوشحالم که این پروژه کارهای اجرای اش شروع شده است  این نشان می دهد که شرکت آلومینیوم کاوه خوزستان از همین الان واقف است به مسئولیت های اجتماعی پیرامون خودش  که این نکته مهمی است. در بنگاههای اقتصادی که در دنیا فعال هستند این نشان از واقف بودن مسولین به ایفای تعهدات اجتماعی خود و توجه به مسئولیت هایی که دارند با توجه به محیط پیرامون و مردم اطرافشان که زندگی می کنند دارد . وی ادامه داد:

این شرکت وابسته به بنیاد مستضعفان است و بنیاد مستضعفان یکی از اهدافش محرومیت زدایی است.

وی در پایان اضافه کرد : جا دارد تشکر کنم از مهندس سعیدی کیا که در راه اندازی این پروژه بسیار تلاش کردند.انشالله این پروژه برای مردم منطقه مبارک  باشد.

IMG_1297

IMG_1372

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2190

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.