تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

جلسه شورای آموزش و پرورش/ اگر می خواهیم در کشور تغییر به وجود آید باید به آموزش و پرورش توجه شود

  • کد خبر : 2256
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

راستا نيوز – جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص پروژه مهر ۹۴ و بازگشایی مدارس روز سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ در سالن اجتماعات آموزش و پرورش با حضور عليرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار گردید. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز در ابتدای این جلسه منوچهر قاسمی منجزی در […]

راستا نيوز – جلسه شورای آموزش و پرورش در خصوص پروژه مهر ۹۴ و بازگشایی مدارس روز سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ در سالن اجتماعات آموزش و پرورش با حضور عليرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار گردید. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز در ابتدای این جلسه منوچهر قاسمی منجزی در سخنانی اظهار داشت: در افق ۱۴۰۴ سند تحول بنیادین ایران باید در منطقه کشوری پیشرفته و در سطح علمی بالایی باشد و این مهم با توجه بیشتر به آموزش و پرورش میسر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تلاش های بی دریغ نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار پرتلاش و دیگر مسئولین زحمت کش شهرستان و همچنین تلاش بی وقفه همکاران کادر اداری، مدیران و معاونین، مربیان، دبیران و آموزگاران آموزش و پرورش توانستیم رتبه علمی و فرهنگی خود را ارتقاء دهیم و در بین ۴۰ منطقه رتبه ۱۳ را کسب نمائیم.

قاسمی منجزی گفت: انشاالله در اجرای پروژه مهر ۹۴ تلاش های مسئولین ادارات بیشتر شود تا با همکاری و همراهی همدیگر مدارس با نشاط و شادابی را برای شروع سال تحصیلی جدید آماده نمائیم.

گوروئی فرماندار مسجدسلیمان نیز در سخنانی گفت: خوشحال هستم از این که با تلاش های شما اعضای محترم شورا و تلاش های مستمر مجموعه آموزش و پرورش و در رأس آن رئیس این اداره توانستیم رتبه علمی خود را ارتقاء دهیم و در بین ۴۰ منطقه رتبه سیزدهم را کسب نماییم که این جای تقدیر دارد. وی گفت: گام برداشته شده گام مهمی است ولی هنوز جای تلاش بیشتر دارد، ما می توانیم رتبه خود را تک رقمی کنیم.

گوروئی تاکید نمود: تمام دستگاه ها باید به طور مستمر در جلسات آموزش و پرورش شرکت نمایند و به تعهدات خود عمل کنند در غیر این صورت اینجانب به عنوان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با بی توجهی از طرف هر اداره ای برخورد می نمایم زیرا که استاندار توجه ویژه ای به آموزش و پرورش دارد.

وی گفت: اگر می خواهیم در شهر، استان و در نهایت در کشور تغییر به وجود آید باید به آموزش و پرورش توجه خاصی شود. لازم به ذکر است در پایان این جلسه از سوی مدیریت اداره آموزش و پرورش از نواب خراسانی بخشدار عنبر به خاطر تلاش هایی که برای تعلیم و تربیت آن منطقه انجام دادند تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2256

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.