تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

پيام تسليت رئيس جمهور به مناسبت در گذشت حاج هدايت الله جهان آرا

  • کد خبر : 2393
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

راستا نيوز – رئيس جمهوري در پيامي با تسليت درگذشت حاج هدايت الله جهان آرا پدر شهيدان سلحشور محمد، علي و محسن جهان آرا، براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و همجواري با روح بلند فرزندان شهيدش و براي ساير بازماندگان صبر و سلامتي مسئلت کرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در پيام […]

راستا نيوز – رئيس جمهوري در پيامي با تسليت درگذشت حاج هدايت الله جهان آرا پدر شهيدان سلحشور محمد، علي و محسن جهان آرا، براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و همجواري با روح بلند فرزندان شهيدش و براي ساير بازماندگان صبر و سلامتي مسئلت کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، در پيام حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني به خانواده جهان آرا آمده است: درگذشت حاج هدايت الله جهان آرا پدر با ايمان و انقلابي شهيدان سلحشور محمد، علي و محسن جهان آرا موجب تألم و اندوه فراوان شد.

در ادامه پيام تسليت رييس جمهوري آمده است: نقش ارزنده و حضور فعال شهيد محمّد جهان آرا در مبارزات نهضت اسلامي به رهبري حضرت امام خميني (ره) تا پيروزي انقلاب و همچنين درخشش ماندگار آن شهيد عزيز در دوران دفاع مقدس و به ويژه فرماندهي سپاه خرمشهر و همچنين برادران فداکارش ، ريشه در تربيت و پرورش اين پدر آگاه و معتقد به آموزه هاي مکتب حق طلب اسلام دارد.

روحاني در پيام خود آورده است: اين مصيبت را به خانواده محترم آن فقيد سعيد تسليت مي گويم و از درگاه خداي رحمان براي آن مرحوم رحمت واسعه الهي و همجواري با روح بلند فرزندان شهيدش و براي ساير بازماندگان صبر و سلامتي مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.