تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

در ديدار مديركل ميراث فرهنگي و گردشگري خوزستان: فرهنگسراي بختياري نيازمند حمايت مسئولين

  • کد خبر : 2438
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

راستا نيوز- افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان در بازدید از فرهنگسرای بختیاری مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت: از مدیر محترم فرهنگسرای بختیاری تشکر ویژه دارم و هر گونه کمکی که از میراث فرهنگی و گردشگری بر آید در پیشبرد وضعیت موجود دریغ نخواهیم کرد. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز مدیرکل […]

راستا نيوز- افشین حیدری مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان در بازدید از فرهنگسرای بختیاری مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت: از مدیر محترم فرهنگسرای بختیاری تشکر ویژه دارم و هر گونه کمکی که از میراث فرهنگی و گردشگری بر آید در پیشبرد وضعیت موجود دریغ نخواهیم کرد. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان در ادامه پیشنهاد داد با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان جشنواره بزرگی از اقوام در مکان فرهنگسرای بختیاری به مدت ۵ تا ۷ روز برگزار تا هم به معرفی بیشتر این مکان کمک و هم این که یک هفته شاد برای مردم ایجاد شود. استاندار نیز از تمامی برنامه های شاد در سطح استان استقبال خواهد کرد. حیدری ادامه داد:

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: مسجدسلیمان باید از درون خودش صدا در بیاید که یکی از اون صداها همین فرهنگسرای بختیاری ست. مسجدسلیمان آدم های بزرگی دارد که بیرون از مسجدسلیمان نشسته اند ولی حاضر نشدند کنار هم بنشینند و برای شهرمان تصمیم گیری کنند که این مسئله به شهرستان آسیب بزرگی وارد می کند. حیدری گفت: مسجدسلیمانی که آمار خودکشی اش اینقدر بالاست یعنی این که ما نتوانستیم برای مسجدسلیمان کاری انجام دهیم. بنده شخصاً تمامی پیشرفت و رشد خودم را مدیون مسجدسلیمان و مردم شریف آن و تا ابد بدهکار مسجدسلیمان هستم. کاری که آقای خدادادی شروع کرده کار بزگی ست که نیاز به حمایت همه مسئولین دارد. من مطمئنم آینده فرهنگسرای بختیاری آینده خوبی ست خصوصاً این که مسجدسلیمان ظرفیت لازم را در حوزه گردشگری دارد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در ادامه علی محمد خدادادی مدیر فرهنگسرای بختیاری ضمن تشکر از مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: بنده از مسئولین شهرستان به شدت گلایه مندم چرا که علیرغم دعوت های بسیار حاضر نشدند حتی از این پروژه که تمام زندگی ام را برای آن هزینه کرده ام یک بار بازدید کنند.

خدادادی گفت: من از همان کودکی آرزو داشتم که به سهم خودم گام مهمی جهت توسعه و آبادانی زادگاهم بردارم به همین دلیل تصمیم گرفتم به خاطر شناساندن قوم و قبیله ام کار مهمی انجام دهم زیرا معتقد هستم در این زمینه تا به حال کاری صورت نگرفته است و بدین خاطر فرهنگسرای بزرگ بختیاری را تأسیس نمودم. اگر چه خانواده ام به شدت به خاطر مقرون به صرفه نبودن سرمایه گذاری در مسجدسلیمان و این که هیچ کس در مسجدسلیمان از من حمایت نخواهد کرد مخالف کار بودند . من به تمام دوست داران مسجدسلیمان که بنده دست همه ی آن ها را می بوسم عرض کرده ام و باز هم می گویم که مسجدسلیمان نیاز به فداکاری دارد و دوست داشتن تنها کافی نیست.

مدیر فرهنگسرای بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیش بینی می شود در فاز اول ۷۰ نفر که اگر از ما حمایت بشود تا ۲۰۰ نفر اشتغالزایی خواهیم داشت و مهم تر ورود گردشگر و توریست به منطقه است که این اشتغالزایی را به مراتب بیشتر خواهد کرد…. وی در پایان سخنان خود از مسئولین خواست: در ساماندهی جاده از فلکه باشگاه مرکزی تا منطقه گردشگری جوانمردی که وضعیت نامناسبی دارد همچنین در ارتباط با عدم آنتن دهی تلفن ها همراه و… به روستای جوانمردی کمک کنند. لازم به ذکر است مدتی پیش نیز مهدی امرایی سرپرست صندوق کار آفرینی امید خوزستان در بازدیدی از فرهنگسرای بختیاری ضمن تقدیر از زحمات مدیر فرهنگسرای بختیاری اظهار داشت: خدمت در نظام اسلامی عبادت است و باید به صورت شبانه روزی در جهت انجام وظیفه و خدمت به مردم شهید پرور و ایثارگر تلاش کنیم. ایشان با بیان اهمیت شناسایی ظر فیت ها و مزیت های رقابتی شهر ستان و انجام تحقیقات علمی پایداری و ظرفیت سنجی از حمایت مالی این صندوق جهت ایجاد اشتغال پایدار و مبتنی بر توان تولیدی خبر داد و اظهار امیدواری نمود با حمایت مسئولین شهرستان شاهد توسعه بیش از بیش طرح های کسب و کار جهت جوانان و مردم شریف مسجدسلیمان باشیم مهدی امرایی ضمن تشریح برنامه های حمایتی صندوق از فرهنگسرای بختیاری اظهار امیدورای نمودند با عنایت به وجود ظرفیت های فراوان جهت ایجاد بستر مناسب رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال با همکاری مسئولین شاهد تحقق اشتغال برای مردم شریف و شهید پرور مسجدسلیمان باشیم…

لازم به ذکر است فرهنگسرای بختیاری در مسجدسلیمان، خیابان بازار چشمه علی، منطقه گردشگری جوانمردی، فرهنگسرای بزرگ بختیاری واقع می باشد.

صندوق پستی:۱۱۴

تلفن: ۳۳۳۸۲۸۵-۰۶۸۱

فکس:۳۳۳۸۲۸۶-۰۶۸۱

علی محمد خدادای گله: ۰۹۱۶۳۸۰۶۲۹۵- ۰۹۱۶۳۸۰۲۴۲۰

همراه: ۰۹۱۶۳۸۰۶۲۹۵- ۰۹۱۶۳۸۰۲۴۲۰

a-copy2d-copy1 b-copy1 c-copy2IMG_2320-copy IMG_2307-copy

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.