تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

گزارش راستا نیوزاز تجمع ضد استکباری ۱۳ آبان +تصاویر

  • کد خبر : 2861
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱:۲۵

  راستا نیوز – اجتماع ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح امروز در مقابل مصلی امام خمینی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش راستا نیوز در این مراسم که با حضور آحاد مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و شخصیت های لشکری شهرستان برگزار شد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل […]

  راستا نیوز – اجتماع ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح امروز در مقابل مصلی امام خمینی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش راستا نیوز در این مراسم که با حضور آحاد مردم، فرهنگیان، دانش آموزان و شخصیت های لشکری شهرستان برگزار شد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایات آمریکا علیه ملت ایران ابراز داشتند.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به عنوان سخنران این مراسم ضمن گرامی داشت مجاهدات ۵۰ ساله حضرت امام (ره) خطاب به دانش آموزان گفت: شما نسل حقیقت جوی ایران هستید، شما فکر می کنید چرا ملت ایران با آمریکا مخالف هستند چون ۴۰ سال قبل از انقلاب تحت استعمار آمریکا بودیم و۳۵ سال بعد از انقلاب هم لحظه ای از توطئه علیه ملت ما غافل نشده اند.

وی ادامه داد: به فرموده ی حضرت امام اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و از گلدسته های آن هر لحظه شعار مرگ بر آمریکا برآید باز هم ملت ما از شعار مرگ بر آمریکا دست برنخواهد داشت چون آمریکا شیطان بزرگ است و قرآن ما را دعوت به ظلم ستیزی کرده است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان نماینده ولی فقیه ادامه داد: چگونه می شود آمریکا ملت ایران را از ورود دارو تحریم می کند اما ماهواره را تحریم نمی کند؟! چه کسی مسبب آواره شدن ۱۱ میلیون و کشته و زخمی شدن دو ونیم میلیون سوری ست؟! پشت پرده این جنایات چه کسانی هستند؟!

میلیون ها یمنی، سوری، افغانی، عراقی، بحرینی و… دارند کشته می شوند صدایی از مدعیان دروغین حقوق بشر در نمی آید بعد در ایران چند قاچاقچی و تروریست که اعدام می شوند دم از حقوق بشر می زنند!

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما دانش آموزان وارث شهید بهنام محمدی و رهرو عزت الله رسولی و بابک چراغی هستید و باید ظلم ستیز و حقیقت جو باشید و هوشمندانه مسیر را ادامه بدهید مسیری که رو به رشد و عمران و پیشرفت است. وی ادامه داد: باید هوشمندانه و با توجه به بصیرت رهبر معظم انقلاب اتحاد و انسجام ملی امان را حفظ کنیم.

حجت الاسلام امینی در پایان سخنان خود گفت: برجام محکی ست برای آمریکا. اگر راست می گویند و حسن نیت دارند به حقوق ۸۰ میلیون ایرانی احترام بگذارند.

1 (2) 2 IMG_0048 IMG_0072

IMG_0052 3  ۲۰۱۵۱۱۰۴_۱۰۲۵۴۲ ۲۰۱۵۱۱۰۴_۱۰۱۹۰۱ 4 5IMG_0072 IMG_0048 2 4 - Copy IMG_0169 IMG_0165 IMG_0146 IMG_0134 IMG_0075 IMG_0088 IMG_0097 IMG_0104 IMG_0113

۲۰۱۵۱۱۰۴_۱۰۲۸۰۸IMG_0039

تصاویر :حمید اسدی

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2861

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.