تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

آیت‌الله موسوی‌جزایری : برگزاری نشست کشورهای صادرکننده گاز در ایران نشان‌دهنده رشد دیپلماسی کشور است/ روحیه بسیجی در کشور موجب بروز استعدادها و رشد فعالیت‌های علمی و فرهنگی در سطح جامعه است

  • کد خبر : 3037
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

راستا نیوز – امام جمعه اهواز گفت: برگزاری نشست کشورهای صادرکننده گاز در ایران نشان دهنده رشد دیپلماسی کشور است. به گزارش راستا نیوز آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای تقدیر از بسیجیانی بود که بدون هیچ‌گونه چشم داشتی و […]

راستا نیوز – امام جمعه اهواز گفت: برگزاری نشست کشورهای صادرکننده گاز در ایران نشان دهنده رشد دیپلماسی کشور است. به گزارش راستا نیوز آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای تقدیر از بسیجیانی بود که بدون هیچ‌گونه چشم داشتی و فقط برای دفاع از اهداف عالی نظام اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

وی افزود: روحیه بسیجی در کشور موجب بروز استعدادها و رشد فعالیت‌های علمی و فرهنگی در سطح جامعه شده است.

خطیب جمعه اهواز اضافه کرد: خدمات ماندگار و با ارزش بسیج به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در خاطر مردم این سرزمین به یادگار مانده است.

آیت‌الله جزایری با گرامی‌داشت روز نیروی دریایی، گفت: حماسه، رشادت و فداکاری دلاورمردان ناوچه پیکان را در سال 59 همه جهان شاهد بودند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون شاهد هستیم که نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران تا آنجا پیشرفت کرده که علاوه بر تأمین امنیت مرزهای دریایی ایران، دفاع از کشتی‌های دیگر کشور‌ها را نیز در برابر دزدان دریایی به عهده گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در ادامه افزود: در حال حاضر دیپلماسی کشور ما تا جایی ارتقا یافته که قدرت‌های برتر جهان برای مذاکره با ایران و دیدار با رهبر انقلاب صف کشیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اجلاس مهم و تأثیرگذار سران کشور‌های صادرکننده گاز در ایران یکی از دلایلی است که رشد دیپلماسی را در کشور نشان می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری، بیان کرد: پوتین در این دیدار جمهوری اسلامی را تنها تکیه‌گاه روسیه برای مقابله جدی با گروه‌های تروریستی در منطقه برشمرد و کشور ما را به همکاری بیشتر در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.