تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0

آقای وزیر! مردم مسجدسلیمان برای حفظ جان خود و فرزندانشان در جاده مسجدسلیمان به اهواز در مصلی تومار امضاء کردند + تصاویر

  • کد خبر : 3133
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

راستا نیوز – مسیر ارتباطی مسجدسلیمان – اهواز سال هاست که دارد جان اهالی سه شهرستان مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هموطنان مان را می گیرد به همین دلیل حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به همراه ائمه ی جمعه شهرستان های لالی و اندیکا و آحاد مردم با امضا توماری خواهان اصلاح هر چه سریع تر […]

راستا نیوز – مسیر ارتباطی مسجدسلیمان – اهواز سال هاست که دارد جان اهالی سه شهرستان مسجدسلیمان،لالی، اندیکا و هموطنان مان را می گیرد به همین دلیل حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان به همراه ائمه ی جمعه شهرستان های لالی و اندیکا و آحاد مردم با امضا توماری خواهان اصلاح هر چه سریع تر مسیر فعلی و اولویت دادن به تأمین اعتبار احداث جاده ی میانبر شدند.

به گزارش راستا نیوز امروز و در مصلی بزرگ امام خمینی مسجدسلیمان و با حضور نمازگزاران، این تومار جهت ارسال به مقامات استانی و کشوری امضا شد. در بین امضا کنندگان اقشار مختلف مردم، مسئولین، روحانیون، اعضای شورای شهر، اصحاب رسانه و… حضور داشتند.

قرار است این تومار به مساجد محلات و پس از آن به شهرستان های لالی و اندیکا ارسال تا کسانی که نتوانستند در مصلی حاضر شوند در صورت تمایل به جمع امضاء کنندگان بپیوندند.

 33 a IMG_0037 IMG_0091 P1140045 P1140057

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.