تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

فرماندار مسجدسليمان: دولت نهایت تلاشش را انجام می دهد تا مجری و امانت دار خوبی برای اجرای قانون و مردم باشد

  • کد خبر : 3197
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

راستا نيوز – در اولین روز از آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فرآیند انتخابات از ۲۰ آذر با دستور وزیر محترم کشور آغاز گردید که در اولین اقدام با دعوت از حدود ۳۰ نفر از معتمدین محلی، روحانیون و اقشار مختلف مردم نظرات […]

راستا نيوز – در اولین روز از آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فرآیند انتخابات از ۲۰ آذر با دستور وزیر محترم کشور آغاز گردید که در اولین اقدام با دعوت از حدود ۳۰ نفر از معتمدین محلی، روحانیون و اقشار مختلف مردم نظرات مشورتی همگی را شنیدیم. به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: ثبت نام کاندیداها به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن حدود ۱ ماه بررسی صلاحیت ها به طول خواهد انجامید. گوروئی ادامه داد: آنچه برای ما مسلم است این که دولت دارد نهایت تلاشش را انجام می دهد تا مجری و امانت دار خوبی برای اجرای قانون و مردم باشد که بحمدالله از ابتدای انقلاب تا امروز صحت انتخابات ها عملکرد قابل قبولی داشته است. دولت خودش را مکلف کرده است تا در بی طرفی کامل انتخابات را برگزار کند و هر نوع دخل و تصرف در رأی مردم را خیانت به کشور می داند.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد:  برای ما فرقی نمی کند چه کسی به مجلس برود هر کسی را که مردم انتخاب کنند با هر گرایشی برای ما محترم خواهد بود.

به گزارش راستا نيوز علیرضا گوروئی ادامه داد: انتظار ما از مردم مشارک جدی آن ها در رقم زدن سرنوشت شان است. آن ها دارند اختیارشان را برای ۴ سال تفویض می کنند انشالله مردم بر اساس توانایی و شایسته سالاری از بین کاندیداها  رای خود را به صندوق خواهند انداخت. و انشالله هرچه تشخیص و رأی مردم باشد برای ما نیز قابل احترام است.

رییس شورای تأمین شهرستان مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظار ما از کاندیداهای محترم هم این است در تبلیغات انتخاباتی وعده هایی را بدهند که عملی و امکان پذیر باشد همچنین در حیطه ی وظایف و اختیارات شان وعده بدهند. وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری و نظارت بر اجراست… فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود گفت: بحمدالله تعامل خوبی بین هیئت اجرایی و نظارت وجود دارد و امیدواریم مثل همیشه شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو باشیم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3197

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.