تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
2

امام جمعه مسجدسلیمان در دیدار با مسئولین شهرستان : اگربخواهیم می توانیم مسجدسلیمان را پایتخت فرهنگی ایل و تبارمان کنیم /حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث تقویت و پایداری بیشتر نظام خواهد بود

  • کد خبر : 3766
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

راستا نیوز – همزمان با اولین روز از دهه فجر فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند .  به گزارش راستا نیوز به نقل از آسماری حجت الاسلام امینی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همه ی مسئولین حاضر این گرامیداشت ها را خدمتی بزرگ به […]

راستا نیوز – همزمان با اولین روز از دهه فجر فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با امام جمعه مسجدسلیمان دیدار کردند .

 به گزارش راستا نیوز به نقل از آسماری حجت الاسلام امینی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همه ی مسئولین حاضر این گرامیداشت ها را خدمتی بزرگ به امام(ره)  و انقلاب دانست و گفت : نمی شود مشکلاتی که  مردم در گوشه و کنار کشور دارند را بهانه کرد و از این آئین ها دست کشید که اگر اینطور باشد بایداز نوروز و دیگر آیین ها هم دست کشید .

حجت الاسلام امینی گفت : بسیاری از مشکلات مربوط به دوری از فرهنگ اسلام است , فرهنگی که به حاکم می گوید ساده زیست باش اما مردمت را مرفه کن که الآن بر خلاف آن شده و این به سبب دوری از آن فرهنگ است .

نماینده ی ولی فقیه در شهرستان با اشاره به اوضاع کشور گفت : در فضای ملی باید منصف بود و دولت هم براساس شعار اعتدال و امید که دارد نمره ی مطلوبی را کسب کرده است  .

وی در ادامه گفت : اصلاح نظام مالیات، پولی ، بانکی،گمرکات و نظام سلامت از کارهای خوب دولت بود .

امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به سفرهای خارجی دولت و رئیس جمهور محترم گفت : این سفر ها ،سفرهای  اعتبارزا هستند و اینکار باعث رسوا شدن دولت های خبیث اروپایی که دنبال منزوی کردن دولت ما بودند شد .

حجت الاسلام امینی  درادامه با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی های بیست و دو بهمن سال های گذشته گفت : ان شاالله که امسال هم پر شور تر از گذشته مردم در این مراسم حضور خواهند داشت که این حضور باعث تقویت و پایداری بیشتر نظام خواهد بود .

امینی گفت : اگربخواهیم می توانیم مسجدسلیمان را   پایتخت فرهنگی ایل و تبارمان کنیم .

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3766

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.