تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

تجلیل از 13 نوجوان برتر و مقام شهید «بهنام محمدی» نوجوان 13ساله توسط رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد خرمشهر

  • کد خبر : 3818
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

راستا نیوز – رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد خرمشهر از تجلیل از 13 نوجوان برتر و تجلیل از مقام شهید «بهنام محمدی» نوجوان شهید خرمشهری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد. به گزارش راستا نیوز رضا مردانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برشماری برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده به مناسبت دهه‌فجر […]

راستا نیوز – رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد خرمشهر از تجلیل از 13 نوجوان برتر و تجلیل از مقام شهید «بهنام محمدی» نوجوان شهید خرمشهری به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش راستا نیوز رضا مردانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به برشماری برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده به مناسبت دهه‌فجر در خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: این برنامه‌ها با مشارکت سازمان منطقه آزاد اورند اجرایی شده و تجلیل از مقام شهید «بهنام محمدی» نوجوان شهید 13 ساله نخستین برنامه از سری برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت بود.

رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد خرمشهر افزود: در این برنامه از 13 نوجوان برتر خرمشهری که در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، معنوی و اعتقادی حائز رتبه برتر کشوری بودند تقدیر شد.

وی ادامه داد: برگزاری ورک‌شاپ با حضور محسن راستان از اساتید عکاسی کشور، آغاز طراحی دیوار انقلاب در محوطه مسجد جامع خرمشهر که با همکاری انجمن‌های خوش‌نویسی انجام و در 21 بهمن از آن رونمایی می‌شود همچنین اجرای برنامه شب شعر عربی استانی با موضوع انقلاب در مینوشهر از جمله برنامه‌های هنری به این مناسبت بوده است.

مردانی خاطرنشان کرد: در روز پانزدهم تا نوزدهم بهمن‌ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس هر شب ساعت 20 و 30 دقیقه نمایش طنز اجرا می‌شود در تالار فانوس خرمشهر از 16 تا 20 ماه جاری نیز نمایشگاه خاص کودک و نوجوان را خواهیم داشت و 17 تا 20 بهمن‌ماه نیز در مدارس خرمشهر جنگ شادی برگزار خواهد شد.

وی، برگزاری مسابقه داستان انقلاب در 20 بهمن در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس خرمشهر و اجرای زنده گروه موسیقی در روز 22 بهمن امسال را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به این مناسبت برشمرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.