تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

بختیاری ها و همه اقوام بزرگ لر خیلی به ایران و اسلام خدمت کردند/ شما بختیاری ها با اجتماعتان حماسه ای آفریدید که دل دشمنان را می لرزاند

  • کد خبر : 3834
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

راستا نیوز – صبح امروز جمعی از بزرگان و نخبگان لر و بختیاری با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند . به گزارش راستا نیوز به نقل از آسماری نیوز آیت الله جزایری در این دیدار ضمن تقدیر از حضور نخبگان بختیاری گفت : شما بختیاری ها […]

راستا نیوز – صبح امروز جمعی از بزرگان و نخبگان لر و بختیاری با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند .

به گزارش راستا نیوز به نقل از آسماری نیوز آیت الله جزایری در این دیدار ضمن تقدیر از حضور نخبگان بختیاری گفت : شما بختیاری ها امروز با این اجتماعتان حماسه بزرگی آفریدید . حماسه ای که دل دوستان را شاد و دل دشمنان را می لرزاند .

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود : بختیاری ها و همه اقوام بزرگ لر خیلی به ایران و اسلام و مکتب علی ابن ابیطالب خدمت کردند .

آیت الله جزایری تصریح کرد : فرزندان غیور بختیاری بودند که با مبارزاتشان رژیم شاه را به ستوه آوردند و به امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب خدمت کردند .

نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : رضا خان و محمد رضا شاه خیلی به بختیاری ها خیانت کردند اما رژیمی که در راس آن امام خمینی (ره) بوده و امروز رهبر معظم انقلاب است بختیاری ها را در تخم چشمش خواهد گذاشت .

در این مراسم شاعران بختیاری اشعار حماسی با گویش محلی بختیاری خواندند که مورد تقدیر و تشکر آیت الله موسوی جزایری قرار گرفت.

132

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.