تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
0

ما می‌آییم تا حیات و حماسه‌ای دیگر آغاز شود

  • کد خبر : 3867
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹

مردم غیور استان ما آن چنان بر عهد دیرین خود پایبندند که موشک‌باران و بمباران‌های دشمن خون‌خوار در دوران طولانی دفاع مقدس نیز نتوانست ذره‌ای از اراده آنها در حمایت از انقلاب‌شان بکاهد. راستا نیوز – استاندار خوزستان گفت: ما می‌آییم تا زندگی در رگ‌های انقلاب جاری باشد و حماسه به گل بنشیند و حیاتی […]

مردم غیور استان ما آن چنان بر عهد دیرین خود پایبندند که موشک‌باران و بمباران‌های دشمن خون‌خوار در دوران طولانی دفاع مقدس نیز نتوانست ذره‌ای از اراده آنها در حمایت از انقلاب‌شان بکاهد.

راستا نیوز – استاندار خوزستان گفت: ما می‌آییم تا زندگی در رگ‌های انقلاب جاری باشد و حماسه به گل بنشیند و حیاتی دوباره آغاز کند.

به گزارش راستا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، عبدالحسن مقتدایی در پیام خود به‌مناسبت فرارسیدن روز 22 بهمن و با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ اظهار کرد: 22 بهمن‌ماه تنها یک روز نیست، نوروز است، سرآغاز زیباترین فصل از حیات ملت بزرگ ایران و آغاز جمهوریت در سایه‌سار اسلام ناب محمدی است.

وی در این پیام آورده است: اینک مردم رشید و شایسته خوزستان در سال‌روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود و حضور روشن روندگان طریقت گردهم خواهند آمد و فرصتی ناب را دیگر باره رقم خواهند زد و همچون ادوار پیشین در گرامی‌داشت این روز بزرگ با آرمان‌های آفریدگاران آن میثاقی دوباره خواهند بست.

در پیام استاندار خوزستان عنوان شده است: مردم غیور استان ما آن چنان بر عهد دیرین خود پایبندند که موشک‌باران و بمباران‌های دشمن خون‌خوار در دوران طولانی دفاع مقدس نیز نتوانست ذره‌ای از اراده آنها در حمایت از انقلاب‌شان بکاهد.

مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته و در آن شرایط نامساعد جوی که ذرات غبار عرصه را بر نفس تنگ کرده بود، حماسه‌ای خلق کردند که آوازه آن اقصی نقاط عالم را درنوردید و زبانزد خاص و عام شد.

در این پیام آمده است: اینک نیز انتظار می‌رود در شایسته‌ترین روز از روزهای تقویم و در آستانه برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که انشاءالله در هفتم اسفندماه سرافرازانه برگزار خواهد شد، مردان و زنان این خطه از خاک وطن با حضور وزین خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن بر عهد دیرین خود با امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی پای فشارند و استقلال و آزادی خویش را بار دیگر به تصویر کشند.

ما می‌آییم تا زندگی در رگ‌های انقلاب جاری باشد و حماسه به گل بنشیند و حیاتی دوباره آغاز کند.

درود بر همه آنان که آن چنان موجی می‌آفرینند که دشمنان انقلاب و ایران انگشت حیرت به دندان می‌گیرند و جهانیان چشم به فردای سربلند و جاودانه این کهن اقلیم می‌دوزند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3867

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.