تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
1

هرجا از مراکز دانش و آگاهی و دانایی حمایت نکرده ایم مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نادانی شده ایم/ حضور کاندیداهای حوزه مسجدسلیمان و بیان دیدگاهها + حاشیه ها و تصاویر

  • کد خبر : 4016
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

راستا نيوز – برای اولین بار دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با همکاری بسیج دانشجویی و در یک اقدام بسیار جالب با دعوت از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان از آنان خواست تا در ده دقیقه به بیان دیدگاههای خود بپردازند. به گزارش راستا نيوز مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در ابتدای […]

راستا نيوز – برای اولین بار دانشگاه آزاد مسجدسلیمان با همکاری بسیج دانشجویی و در یک اقدام بسیار جالب با دعوت از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان از آنان خواست تا در ده دقیقه به بیان دیدگاههای خود بپردازند. به گزارش راستا نيوز مسعود شهبازی رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت:

امروز برای دانشگاه آزاد واحد مسجدسلیمان روز بسیار خوبی ست زیرا میزبان نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا هستیم. اعتقاد ما بر این است که همه شما مورد وثوق نظام جمهوری اسلامی و سرمایه های عظیم و ارزشمند برای مسجدسلیمان هستید. رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:

امروزه همه جا صحبت از اقتصاد دانش بنیان می شود و ما معتقدیم که همه چیز باید دانش بنیان باشد از سیاست گرفته تا اخلاق باید بر پایه دانش و آگاهی باشد. هرجا از مراکز دانش و آگاهی و دانایی حمایت نکرده ایم مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نادانی شده ایم. رییس دانشگاه آزاد مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از کاندیداها خواست هر کدام از آن ها که به بهارستان راه یافتند از پتانسیل دانشگاه استفاده کنند. در ادامه این جلسه کاندیداها به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

حاشیه نگاری پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز:

این جلسه با حضور پرشور اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد برگزار گردید.

مصطفی روزبهی، مجری این برنامه با دقت وقت کاندیداها را در نظر داشت و اجازه نمی داد کاندیدایی از ۱۰ دقیقه بیشتر صحبت کند.

کاندیداها بر اثر حروف الفبا پشت تریبون قرار می گرفتند. قبل از جلسه صادق یزدی از مسئولین برگزار کننده درخواست کرد به دلیل این که باید ساعت ۳ در هفتکل باشد اجازه بدهند زودنر از دیگران صحبت کند که مورد موافقت قرار نگرفت.

بعضی از کاندیداها که نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند در تماس با ما گلایه کردند اطلاع رسانی می بایست زودتر انجام می شد تا تداخلی در برنامه سخنرانی هایشان پیش نیاید.

در حالی که قرار بود این جلسه رأس ساعت ۱۳ برگزار شود با ۴۵ دقیق تأخیر آغاز شد.

علی ادبی دادستان مسجدسلیمان به عنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور داشت.

مجری برنامه از حضار درخواست کرد حرمت ایام فاطمیه را نگه دارند وئ کاندیداهای خود را با ذکر صلوات تشویق کنند.

مازیار مولایی در ابتدای سخنان خود از بعضی کاندیداها بخاطر رفتار غیر حرفه ای شان گلایه کرد و گفت: دوستانی که قبل از ما سخنرانی کردند پس از پایان صحبت هایشان مجلس را ترک کردند که این حرکت بسیار غیر حرفه ای بود.

قرار شد تا حاضرین سؤالات خود را به صورت مکتوب به مجری یرنامه ارئه دهند و در پایان کاندیداها پاسخگوی سؤالات مردم باشند که متاسفانه هر کاندیدی بلافاصله پس از اتمام سخنان خود مجلس را ترک می کرد که این به نوعی بی احترامی به جالسین این برنامه بود.

1 11

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.