تاریخ : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 20 September , 2024
1

جزیره‌ای در خوزستان که فاقد آب شرب است/ قطعی مکرر آب در روستاهای بخش شاوور

  • کد خبر : 4301
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

راستا نیوز – اهالی روستای سده شاوور در پی قطعی قطعی آب، حتی برای نماز خواندن هم باید تیمم بگیرند. به گزارش راستا نیوز سید حنون موسوی به قطعی مکرر آب در روستای سده شاوور اشاره و اظهار کرد: روستای سده شاوور با جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر متأسفانه با قطعی پی در پی […]

راستا نیوز – اهالی روستای سده شاوور در پی قطعی قطعی آب، حتی برای نماز خواندن هم باید تیمم بگیرند.

به گزارش راستا نیوز سید حنون موسوی به قطعی مکرر آب در روستای سده شاوور اشاره و اظهار کرد: روستای سده شاوور با جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر متأسفانه با قطعی پی در پی آب همراه است.

وی با بیان اینکه اتصال شبکه آب شرب در این روستا همچنان در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد ادامه داد: با وجود اینکه روستای سده شاوور به‌صورت شبه جزیره است اما فاقد آب شرب است.

عضو شورای روستای سده شاوور افزود: تجربه اهالی سد شاوور از قطعی طولانی‌مدت آب باعث شده تا نسبت به وصل شدن شبکه آب به خانه‌های این روستا در پایان امروز تردید داشته باشند.

روستای سده شاوور از توابع شهرستان شوش در بخش شاوور است که از نظر تاریخی جزو نخستین روستاهای این منطقه به شمار می‌رود؛ این روستا که بیش از یک‌هزار و 800 نفر جمعیت دارد، به‌دلیل احاطه رودخانه شاوور تبدیل به یک شبه جزیره شده و منظره‌های زیبایی را به‌وجود آورده است./ فارس

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.