تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
3

نمایندگان باید با پرهیز از سلایق شخصی و بر اساس عدالت و عدالت‌محوری، همه آحاد جامعه را در حوزه انتخابیه خود مورد توجه قرار دهند /توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زمینه‌ساز اشتغال پایدار می‌شود

  • کد خبر : 4427
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

راستا نیوز – منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم گفت: یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال پایدار توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است. به گزارش راستا نیوز علی گلمرادی یکشنبه شب در اجتماع بزرگ مردم این شهر اظهار کرد: مردم دو حماسه بزرگ سیاسی را در هفتم اسفند 94 و دهم اردیبهشت […]

راستا نیوز – منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم گفت: یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال پایدار توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گزارش راستا نیوز علی گلمرادی یکشنبه شب در اجتماع بزرگ مردم این شهر اظهار کرد: مردم دو حماسه بزرگ سیاسی را در هفتم اسفند 94 و دهم اردیبهشت 95 رقم زدند و جا دارد از تمام کسانی که تلاش کردند تا این حماسه و گشایش فصلی جدید در سرنوشت مردم رقم بخورد تشکر کنم.

وی با بیان اینکه همه باید به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار کنیم، افزود: با بررسی وضعیت کشورهای پیرامون، عظمت، اقتدار و ارزش نظام را شاهد خواهیم بود.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم ادامه داد: همه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس که مورد لطف و عنایت مردم قرار گرفته‌اند باید تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به این مردمی که همواره جلوتر از مسئولان در خدمت ارزش‌های نظام بوده‌اند به کار گیرند.

گلمرادی متذکر شد: نمایندگان باید با پرهیز از سلایق شخصی و بر اساس عدالت و عدالت‌محوری، همه آحاد جامعه را در حوزه انتخابیه خود مورد توجه قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید بر اساس شایستگی، از همه ظرفیت‌های فکری و با پرهیز از سلایق شخصی و گرایش‌های سیاسی در راستای رفع مسائل و مشکلات منطقه گام برداریم.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران حق دارند بهترین زندگی را در این کره خاکی داشته باشند.

گلمرادی تصریح کرد: امروزه مسائل و مشکلاتی در سطح ملی وجود دارد که اگر نمایندگان با پرهیز از سلایق شخصی و بازی‌های سیاسی به آن بپردازند بدون شک رضایت خداوند که در گرو رضایت مردم است جلب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بدون تردید همه می‌دانند وجود بیشترین و گسترده‌ترین امکانات و تأسیسات صنعت پتروشیمی، نفت و گاز، پایانه حمل و نقل دریایی، کشاورزی و آب شور و آب شیرین در این حوزه انتخابیه این اجازه را می‌دهد که مردم به رفع مشکل بیکاری جوانان امیدوار باشند.

گلمرادی افزود: اعتقادم بر این است اصولگرایی که به دنبال اصلاح نباشد و اصلاح‌طلبی که معیارهای اصولی و ارزشی را رعایت نکند به درد نظام نمی‌خورد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های اقتصادی حوزه انتخابیه اشاره کرد گفت: یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال پایدار توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

منتخب مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس دهم همچنین با تبریک روز کارگر و روز معلم اظهار کرد: وضعیت معلمان و آموزش و پرورش و همچنین مسائل و مشکلات مربوط به کار و کارگران به عنوان یک موضوع جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گلمرادی در ادامه با تقدیر و تشکر از زحمات چهار ساله «حبیب آقاجری» نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس نهم، اضافه کرد: مردم هرگز به شایعات و مسائلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه نکنند.

وی در پایان گفت: ما باید در یک فضای آرام، همه برای عمران و آبادانی کشور عزیزمان به ویژه خوزستان قهرمان که جای‌جای آن متبرک به خون شهداست کار و تلاش کنیم و به فکر رفع مسائل و مشکلات مردم باشیم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.