تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

شهر ما پزشک قانونی ندارد!

  • کد خبر : 4723
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

راستا نیوز – یکی از مشکلات مردم بندر امام خمینی که بسیار به چشم می آید نبود پزشک قانونی در این شهر می باشد و مردم برای انجام امور خود باید به  شهر همجوار خود یعنی ماهشهر مراجعه كرده و علاوه بر اتلاف وقت، هزينه هاي مالی زيادي را متحمل, و در این مسیر ممکن […]

راستا نیوز – یکی از مشکلات مردم بندر امام خمینی که بسیار به چشم می آید نبود پزشک قانونی در این شهر می باشد و مردم برای انجام امور خود باید به  شهر همجوار خود یعنی ماهشهر مراجعه كرده و علاوه بر اتلاف وقت، هزينه هاي مالی زيادي را متحمل, و در این مسیر ممکن است خطرات جانی هم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز از بندر امام ، این شهر فاقد مرکز پزشک قانونی میباشد و از این رو شهروندان مجبورند برای موارد مربوط به پزشکی قانونی از قبیل فوت، نزاع و مصدوميت، به مرکز استان یا شهرستان ماهشهر مراجعه کنند.

مردم این شهر از نبود پزشک قانونی رنج می برد، این مشکلات زمانی بیشتر به چشم می آید که در طول ماه چندین تصادف در سطح شهرستان رخ می دهد که منجر به جرح یا فوت می باشد و برای صدور مجوز دفن اموات، به ویژه کسانی که در تصادفات کشته می شوند، جسد را در سردخانه نگهداری کنندتا اینکه جسد را به پزشک قانونی انتقال داده  و مورد معاینه قرار گرفته و جواز دفن آنرا صادر نماید. این امرعلاوه بر ایجاد مشکلات روحی و روانی ناشی نگهداری اموات شرایط ناگواری را برای داغدیدگان به وجود می آورد.

در کنار همه مشکلاتی که شهروندان عزیزمان با آن دست و پنجه نرم می کنند و یا به نوعی با آن کنار می آیند، نبود پزشک قانونی در شهرستان به هیج وجه قابل قبول و توجیه نمی باشد. لذا امید است مسئولان در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.