تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

2

اجازه نخواهیم داد کسی از بیرون برایمان تعیین تکلیف کند /همه ما و مدیران باید در عمل نشان بدهیم که چقدر در حل مشکلات مردم تأثیر گذار هستیم/مدیران باید از قوانین بالادستی آگاهی کاملی داشته باشند تا بتوانند از حقوق این مردم دفاع کنند

  • کد خبر : 4771
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶

راستا نیوز – جلسه ی شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، روسای ادارات و همچنین اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز نماینده مردم در مجلس […]

راستا نیوز – جلسه ی شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان، علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، روسای ادارات و همچنین اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت امام(ره) در سخنانی اظهار داشت: خداوند فرصتی به ما داد تا خدمتگزار مردم باشیم همه ما و شما مدیران باید در عمل نشان بدهیم که چقدر در حل مشکلات مردم تأثیر گذار هستیم و این تاثیر گذاری باید نمود عینی داشته باشد و در زندگی مردم احساس شود. وی گفت : اصلی ترین شاخصه توسعه هر جامعه ای نیروی انسانی ست اما نیروی انسانی آموزش دیده و کاردان. وی خطاب به مدیران شهرستان گفت: شما باید داشته هایتان را ارتقاء بدهید و از قوانین بالادستی آگاهی کاملی داشته باشید تا بتوانید از حقوق این مردم دفاع کنید.

ظاهری افزود:مشکلات باید با نگاه جدید حل شود ودر بخش کشاورزی قول گرفتیم و همه ما آمدیم تا برای مردم کار کنیم و اجازه نخواهیم داد کسی از بیرون برایمان تعیین تکلیف کند،خارج از گذشته امروز رو کار برای مردم است

ظاهری ادامه داد: مردم از خدمت گزاران خود انتظار حل مشکلات شان را دارند البته بدون منت و این یک واقعیت است که من و شما مزد می گیریم که خادم مردم باشیم. وی ادامه داد: ملاک من عملکرد مدیران و رضایت مندی مردم از آنان است و اگر غیر از این باشد جایی در مجموعه ما نخواهند داشت و باید از قطار مدیریت شهرستان پیاده شوند. نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با وضعیت منطقه ۲۲ بهمن اظهار داشت:

قطعاً پیگیر این مسئله تا حصول نتیجه خواهم بود و در جلسه ای که با مدیر شبکه بهداشت و درمان داشتم قرار است بیمارستان قدیم ۲۲ بهمن به زودی با حضور چند پزشک در طول هفته مجددا فعال شود. همچنین پیگیر راه اندازی ام آر آی و حل مشکلات به وجود آمده در این رابطه هستم و امیدوارم با افتتاح ام آری آی و مجتمع آموزشی مشکلات پیش آمده برای منطقه تا اندازه ای برطرف شود ما می دانیم که مردم آنجا با یک جابجایی که صورت گرفت چقدر متضرر شدند… ظاهری همچنین از نشستی که با مدیران نفتی داشت گفت:

قرار است به زودی شرایطی فراهم شود تا همه مردم شهرستان از خدمات بیمارستان نفت بهره مند شوند. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود از لزوم حضور سرمایه گزاران در شهرستان خبر داد و گفت: امیدوارم در نیمه دوم امسال شرایطی فراهم شود تا بتوانیم با دعوت از سرمایه گزاران داخلی و خارجی همایشی را در مسجدسلیمان برگزار کنیم. وی گفت: البته لازمه ی حضور سرمایه گزاران در شهر فراهم کردن شرایط و ارائه تسهیلات به آنان است که انشالله با تشکیل یک کارگروه این مسئله را بررسی خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.