تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
2

مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان فردا برگزار می‌شود/ امروز غلامرضا شریعتی وارد خوزستان شد و با حضور در گلزار شهدای اهواز با شهدا تجدید میثاق کرد

  • کد خبر : 4951
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

راستا نیوز – دکتر غلامرضا شریعتی استاندار جدید خوزستان روز سه شنبه در بدو ورود به خوزستان به گلزار شهدای اهواز رفت و با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد. استاندار جدید خوزستان در حاشیه این تجدید میثاق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای کار به […]

راستا نیوز – دکتر غلامرضا شریعتی استاندار جدید خوزستان روز سه شنبه در بدو ورود به خوزستان به گلزار شهدای اهواز رفت و با شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

استاندار جدید خوزستان در حاشیه این تجدید میثاق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای کار به گلزار شهدا رفتیم تا با تأسی از شهدا و راه آنها کار خود را آغاز کنیم.

غلامرضا شریعتی افزود: همه ما به شهدا بدهکاریم و امید است نه در ظاهر بلکه در عمل پیرو و رهرو خوب شهدا باشیم.

وی سپس در قطعه هنرمندان و خبرنگاران آرامستان اهواز حضور یافت و به قرائت فاتحه پرداخت.

به گزارش راستا نیوز غلامرضا شریعتی در نشست هیات دولت به عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب و معرفی شد. مراسم تودیع و معارفه استاندار خوزستان فردا با حضور قائم مقام وزیر کشور برگزار می‌شود.

آیین رسمی معارفه «غلامرضا شریعتی» به عنوان استاندار جدید خوزستان و تودیع «عبدالحسن مقتدایی» فردا ساعت 8 صبح برگزار می‌شود. مقتدایی از ابتدای دولت یازدهم، استانداری خوزستان را برعهده داشت که در 21 اردیبهشت سال‌جاری با برکناری از استانداری خوزستان به عنوان مشاور وزیر کشور منصوب شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.