تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

اطلاعیه ها

سجاد عالیوند رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر جلیلی در مسجدسلیمان شد بازدید میدانی محمد خسروی شهردار مسجدسلیمان از برخی پروژه های عمرانی سطح شهر دعوت شهردار مسجدسلیمان جهت حضور گسترده مردم در انتخابات به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان: اجرای روکش آسفالت خیابان‌های فرعی منطقه نمره ۴۰ آسفالت منطقه پرتردد هشت بنگله به همت شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان مرکز پیوند استخوان در مکان بیمارستان قدیم راه اندازی میشود که با این اتفاق بیمارستان نور کلگه تبدیل به یک قطب درمانی در شمال شرق خوزستان خواهد شد، دانشکده ای که دو نماینده قبلی پیگیر آن بودند/پیش از انتخابات یک گروه به عنوان گروه خیرین یا جهادی وارد مسجدسلیمان شدند که از ما انتظار همکاری داشتند که با توجه به شرایط موجود و شائبه وابستگی به یکی از کاندیداها نمی توانستیم به دلیل منع دستگاههای دولتی در تبلیغات و استفاده از امکانات، در این رابطه همکاری داشته باشیم و همین باعث ناراحتی هایی از طرف نماینده کنونی شده است/ سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان منصوب شد

1

پولادمردان مسجدسلیمان سرگردان برای تمرین

  • کد خبر : 5023
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

راستا نیوز / امیر حسین شهبازی :  ورزشی که بیشترین قهرمان بین المللی را تقدیم این شهرستان کرده است، ورزشی که نام تنها  دارنده ی مدال المپیک استان خوزستان را به یدک می کشد. ورزشی که با نامهربانی های بسیاری که به آن در طول این چند سال پیاپی شده است هنوز به کمک جوانان […]

راستا نیوز / امیر حسین شهبازی :  ورزشی که بیشترین قهرمان بین المللی را تقدیم این شهرستان کرده است، ورزشی که نام تنها  دارنده ی مدال المپیک استان خوزستان را به یدک می کشد.

ورزشی که با نامهربانی های بسیاری که به آن در طول این چند سال پیاپی شده است هنوز به کمک جوانان با استعداد و علاقمند این شهرستان روی پای خود ایستاده است و با کمترین امکانات کنار آمده و قهرمان تقدیم کشور نموده است.

از وزنه برداری مسجدسلیمان سخن می گویم که اوضاع اسفناک آن هر روز که میگذرد این رشته ی ورزشی را به پرتگاه نابودی نزدیک تر می کند.

نزدیک ۲ سال می شود که وزنه برداری مسجدسلیمان بدون حکم  رییس هیاتی شهرستان و تنها با یک سرپرستی ساده به دست مهندس عیدی وندی سپرده شده است که هیچ گونه هزینه ای از طریق اداره ورزش وجوانان به این هیات کمک نشده است .

امسال وزنه برداران شهرستان مسجدسلیمان بعلت نداشتن هزینه ی ایاب و ذهاب حتی نتوانستند درون مسابقات لیگ استانی شرکت نمایند و برای ادامه ی تمرینات وزنه برداری بلاتکلیف و سردرگم مانده اند،

از طرف دیگر سالن هیات وزنه برداری که در محله ی سی برنج واقع است بدلیل فرسوده شدن سقف آن جهت ادامه ی تمرینات و خطرناک بودن آن، برای تعمیر تعطیل گردید تا در طی یک مدت کوتاه جهت تمرینات وزنه برداران آماده شود.

برای یک مدتی کوتاه سالن وزنه برداری شهرستان به سالن مرحوم محمدزمان مهمدی انتقال پیدا کرد تا بعد از تعمیر سالن اصلی دوباره ورزشکاران به سالن هیات برگردند…

اما اکنون نزدیک به یکسال می گذرد و سالن هیات وزنه برداری شهرستان همچنان بدون تعمیر دست نخورده مانده است و فرسوده تر گردیده و حتی کولرهای آن را به رشته های دیگر واگذار شده و اکنون سالن  متروکه گردیده است و از طرف دیگر بدلیل نداشتن پول برق توسط و واریز نکردن آن توسط آموزش و پرورش سالن وزنه برداری مرحوم محمدزمان مهمدی، برق سالن قطع شده است و اکنون نزدیک ۲ ماه است که وزنه برداران در گرمای بالای ۵۰ درجه بدون روشنایی و آبسرد کن و وسایل سرمایشی با وزنه های آهنین و داغ دسته پنجه نرم می کنند و باعث ضرب خوردگی شدید وزنه برداران گردیده است.

حال آموزش و پرورش نیز در صدد تعطیلی سالن می باشد و وزنه برداران مانده اند بعد از این در چه سالنی به تمرینات خود ادامه دهند..

مسولین و مردم عزیز ورزش دوست ،من میخواهم قضاوت را بعهده ی خودتان بگذارم.

آیا می شود ورزش اول شهرستان مسجدسلیمان را با یک سرپرستی ساده بمدت ۲ سال اداره نمود؟!

این سوال که چرا یک رییس هیات برای این شهرستان انتخاب نمی شود؟

بعد از حدود 2 سال هیت وزنه برداری با عنوان سرپرست اداره می شود و هیچ گونه کمکی به وزنه برداری نمی شود و ارتباط برای ورزشکاران سخت است !

چرا هیات وزنه برداری استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان چشم خود را به  این شرایط ناگوار بسته اند؟!و دست روی دست گذاشته اند؟

و در آخر آیا موافق به برچیده شدن وزنه برداری با این قدمت تاریخی و با این قهرمانان بنام این رشته ی ورزشی هستید؟!

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5023

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام
    شاید مسوولین استان و آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان  مایلند همین چهار نفر جوانی هم که ورزش میکنند ، ورزش را رها کرده و بروند دنبال مواد مخدر و …….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.