تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024

اطلاعیه ها

1

در حل مشکل جاده میانبر مسجدسلیمان و رفع موانع پیش رو با جدیت به ما کمک کنید

  • کد خبر : 5038
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

راستا نیوز – علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در بازدید استاندار از منطقه زیلایی وپتروشیمی مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت : از همه دلسوزانی که تا امروز پشتیبانی و مشارکت کردند و کار پتروشیمی و آلومینیوم را به اینجا رسانده اند تشکر و سپاسگزاری می کنم و دست همه کسانی […]

راستا نیوز – علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در بازدید استاندار از منطقه زیلایی وپتروشیمی مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت : از همه دلسوزانی که تا امروز پشتیبانی و مشارکت کردند و کار پتروشیمی و آلومینیوم را به اینجا رسانده اند تشکر و سپاسگزاری می کنم و دست همه کسانی را که از هر طریقی برای مردم شغل ایجاد می کنند با افتخار می بوسم و همیشه حامی آن ها خواهم بود. به گزارش راستا نیوز وی ضمن خیرمقدم به استاندار خوزستان  گفت: از ایشان که با اولین پیشنهاد بنده برای سفر به مسجدسلیمان علیرغم همه مشکلات پذیرفتند و به مسجدسلیمان تشریف آوردند تشکر می کنم .

ظاهری ادامه داد: امیدوارم همه بتوانیم کمک کنیم و زندگی مردم را به سمت حل مشکلات  هدایت کنیم . وی ادامه داد: علیرغم همه مشکلات استان خوزستان یک استان برخوردار است و حوزه انتخابیه مسجدسلیمان بزرگ نیز قابلیت های فراوانی دارد خصوصاً در بحث صنعت، معدن، آب، کشاورزی و …. نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان اظهار داشت: از شما می خواهیم در بحث حمایت از کشاورزی و همچنین جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز همکاری کنید و در رفع موانع پیش رو با جدیت به ما کمک کنید و در اولین برنامه شورای برنامه ریزی کلید این کار را بزنید.

در بحث فرودگاه کارهای خوبی صورت گرفته است اما امیدوارم پیگیری شود و به سرانجام برسد. وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: زمانی که همه ما با همدلی و هم افزایی کارها را دنبال کنیم قطعاً نتیجه خواهیم گرفت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.