تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

ازهمه برای انجام این کار ملی سپاسگزارم/با تلاش سرسختانه، مجاهدانه و فرماندهی عملیات و همچنین تلاش همه آتش نشانها و… آتش مهار شد+عكس يادگاري زنگنه با آتش نشانها

  • کد خبر : 5205
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

راستا نيوز –  وزیر نفت از خاموش شدن مخزن ٢٠٠١c پتروشیمی بوعلی سینا در ساعت ٢ بامداد خبر داد و گفت: ازهمه برای انجام این کار ملی سپاسگزارم. پس از اطفای حریق مخزن نفتای پتروشیمی بوعلی‌سینا در جمع نیروهای آتش‌نشانی حاضر شد و ضمن تقدیر از آنها با آتش‌نشان‌ها عکس یادگاری گرفت.بیژن زنگنه که هم […]

راستا نيوز –  وزیر نفت از خاموش شدن مخزن ٢٠٠١c پتروشیمی بوعلی سینا در ساعت ٢ بامداد خبر داد و گفت: ازهمه برای انجام این کار ملی سپاسگزارم. پس از اطفای حریق مخزن نفتای پتروشیمی بوعلی‌سینا در جمع نیروهای آتش‌نشانی حاضر شد و ضمن تقدیر از آنها با آتش‌نشان‌ها عکس یادگاری گرفت.بیژن زنگنه که هم اکنون در محل پتروشیمی بوعلی سینا حضور دارد در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با تلاش سرسختانه، مجاهدانه و فرماندهی عملیات و همچنین تلاش همه آتش نشانها و همکاری شرکتهای پتروشیمی بوعلی سینا، شهید تندگویان، بندر امام و همه دست اندرکاران استان خوزستان، آتش مهار شد.

وی با تاکید بر این که آتش این مخزن هم اکنون مهار شده و در حال تثبیت وضع آن با فوم پاشی داخل مخزن هستند، تصریح کرد: همچنین عملیات خنک کردن مخزن در حال انجام است تا زنجیره آتش تکرار نشود. زنگنه خاطر نشان کرد: کار مهم و دشواری انجام شد و ازهمه برای انجام این کار ملی سپاسگزارم.

بیژن زنگنه، وزیر نفت، بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و سایر نیروهای عملیاتی هم اکنون در محل عملیات حضور دارند.

 3

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=5205

نوشته های مشابه

۲۵شهریور
۲۳شهریور
لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام
در آستانه بازگشایی مدارس و به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد

لایروبی و پاکسازی جوی های آبهای سطحی منطقه سی برنج و پانسیون خیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.